Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Bännerreklaam on saanud küpsiste tõttu uue hingamise
Bännerreklaami peeti vahepeal väheefektiivseks ja vanamoodsaks, eriti sotsiaalmeedia seksikate lahenduste taustal. Kuid nüüd on bännerreklaam saanud mitmete uuenduste tõttu uue hingamise.
Best Marketing vahendab novembrikuu Fast Companyd, mis kirjutab USA firma Responsys välja töötatud lahendusest nimega retargeting. Oletame, et saadate kindlustusfirmale päringu, millele saate e-kirjaga vastuseks hinnapakkumise. Selles kirjas sisaldub küpsis (inglise keeles cookie), mis võimaldab edaspidi teie tegevust internetis jälgida. Tänu küpsisele hakkate edaspidi erinevatel veebilehtedel nägema just selle kindlustusfirma bännereid.
Lahendust esimeste hulgas kasutama hakanud USA kindlustusfirma MetLife on rahul. Nende väitel on 75% bännerreklaamidel klikkijatest tulnud just retargeting-lahenduste kaudu. Uudne lahendus muudab bännerreklaami efektiivsemaks, sest seda näidatakse ainult asjassepuutuvale sihtgrupile ja tänu sellele on klikkimise määr (CTR) kõrgem ning kampaaniakulud väiksemad. Pikemalt loe Best Marketingist.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.