Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Allahindlused mõjutasid Best Buy kasumit
Maailma suurima elektroonikaketi Best Buy kolmanda kvartali kasumit mõjutasid suuremad allahindlused pühade ajal. Kasum jäi selgelt alla analüütikute prognoosidele.
Et võistelda teiste jaemüüjatega nagu Amazon, Wal-Mart ja Target, müüs Best Buy enda tooteid suuremate allahindlustega. Näiteks lameekraaniga telereid müüdi odavamalt kui teistes poodides ning pakuti isegi tasuta kohaletoomise võimalust. Suurt rõhku pandi ka reklaamidele. See aitas küll kasvatada Best Buy käivet 0,3%, kuid mõjus kasumile negatiivselt, kirjutab Reuters.
Ettevõtte 3. kvartali puhaskasum langes 154 miljoni dollarini või 42 sendini aktsia kohta, võrreldes 217 miljoni dollari või 54 sendiga aktsia kohta möödunud aasta samal ajal. Analüütikud prognoosisid kasumiks 51 senti aktsia kohta.
Best Buy käive tõusis 12,10 miljardi dollarini, jäädes alla analüütikute prognoosidele, kes ootasid käive kasvu 12,14 miljardi dollarini.
Best Buy aktsia on täna kukkunud 12%, makstes 24,7 dollarit.