Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hiina 10 kõige kallimat brändi
Juba teist aastat järjest on Hiina kõige väärtuslikuma brändi omanik riigi mobiilteenuste pakkuja China Mobile, edestades riigi suurpankasid.
Brändiuuringu viis läbi reklaamihiid WPP, pannes ritta Hiina 50 kõige kallimat brändi. Need järjestati äri edukuse ja tarbijate tagasiside alusel, kirjutab BBC News.
China Mobile'i brändi väärtus oli 53,6 miljardit dollarit, mida on 4% vähem, kui mullu, mil firma samuti edetabeli võitis. Tegu on suurima kliendiarvuga mobiilioperaatoriga, kellel on 600 miljonit klienti.
Hiina kõige väärtuslikumad brändid1. China Mobile, telekommunikatsioon2. ICBC, pangandus3. China Construction Bank, pangandus4. Bank of China, pangandus5. Agricultural Bank of China, pangandus6. Baidu, otsingumootor7. China Life, kindlustus8. Sinopec, nafta ja gaas9. PetroChina, nafta ja gaas10. Tencent, internetiteenused
Autor: Fredy-Edwin Esse, California