Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Euroaeg Eestis turistile leebem kui kohalikule
Soome lehed Taloussanomat ja Ilta-Sanomat leidsid, et euro tulek on Eestis turiste hellemalt kohelnud kui kohalikke elanikke.
Euro kasutusel oleku aja jooksul on turisti ostukorv kallinenud vaid 2,5 protsendi võrra, sel ajal kui keskmine hinnatõus oli novembris 4,2 protsenti. Mõned hinnad on euroajal isegi langenud.
Varasemast rohkem kulub Eestis raha lastega turistiperel, kes käib ujulas ja seejärel McDonald’sis söömas. Lehe andmetel on hamburger ja Big Maci eine varasemast üle 17 protsendi kallim ja Kalev Spa külastus sõltuvalt pileti liigist 12–22 protsenti kallim kui eelmisel aastal. Seevastu loomaaia külastuse ja Olde Hansa kõhutäie saab varasemast odavamalt kätte.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.