Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lääne-Tallinna keskhaigla läheb üle selveregistratuurile
Lääne-Tallinna keskhaigla võtab kasutusele kaardimaksega iseteeninduslikud kioskid, mis võimaldavad inimestel end ise arsti vastuvõtule registreerida, kirjutas Hansab oma uudiskirjas.
Kolme aasta jooksul (2011-2013) on Lääne-Tallinna keskhaiglal plaanis paigaldada erinevatesse kliinikutesse/keskustesse kokku vähemalt 10 iseteenindulikku kioskit ehk „ISE Registratuuri“. Esimesed kolm kioski paigaldas Hansab selle aasta sügisel Nõmme tervisekeskusesse, Pelgulinna sünnitusmaja registratuuri ning Merememeeste polikliinikusse.
LTKH finantsjuhi Astrid Priimägi sõnul on nende eesmärk olla võimalikult patsiendisõbralik meditsiiniasutus ja iseteeninduslik registratuurilahendus on kahtlemata lisaväärtus, mis annab inimesele võimaluse kiirelt ja mugavalt registreerida end arsti vastuvõtule ning maksta visiiditasu.
Astrid Priimägi lisas: „Ja, mis seal salata, eks meiegi soov on ajaga kaasas käia. Haiglate vallas on LTKH esimene, kes iseteenindusliku kioski oma registratuurides tööle rakendab, kuid näiteks Eesti Energia filiaalides ja lennujaamades on sarnased iseteeninduslahendused juba mõnda aega kasutuses olnud“. Hansabi müügijuhi Andres Pillarti sõnul vähendab kiosk registratuuri koormust ja võimaldab inimesel teha delikaatseid toiminguid kõrvaliste inimeste kuulmata. Kioskitele on vajadusel võimalik paigaldada ka ID-kaardi lugeja, mis tuvastab inimese andmed ja säästab teda ajakulukast ning veaohtlikust andmete sisestamisest.
Kioski kasutamiseks pole vaja rohkem oskusi kui pangaautomaadi puhul – kui inimene tuleb toime pangaautomaadi kasutamisega, saab ta ka iseteeninduskioskis hakkama. Kioski kasutamise teeb lihtsaks ka puutetundlik ekraan, mis annab täpseid juhiseid.