Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
BMW ja Mercedes armutus duellis
BMW ja Mercedes-Benz peavad kulukat võitlust, kumb tõuseb USAs aasta enimmüüdud luksusautomargiks. Sellest võidavad kliendid.
Kaks Saksa automarki on sel aastal suutnud seljatada Toyota Motorile kuuluva Lexuse brändi, mis on USA luksusautode turuliider olnud alates 2000. aastast, kirjutab Wall Street Journal.
Enne detsembrit oli BMW suutnud Ühendriikides müüa 221 073 autot, mis teeb müügi kasvuks koguni 12,3%. Tihedalt on kannul Daimlerile kuuluv Mercedes, kes müüs 11 kuuga vaid 1582 autot vähem, mis teeb müügikasvuks 11,8%.
Lahingus on vahenditena appi võetud liisingusoodustused ja allahindlused, mis on ostjatel võimaldanud uusi autosid soodsalt soetada.
Luksusautode tootjatel on aasta lõpp alati hea aeg, sest paremal järjel inimesed on valmis aastapreemiad ostudeks kulutama. Sel aastal lisab võitlusele hoogu Lexuse ärakukkumine, ja see jätab luksusautode turuliidri trooni vabaks.
Kui ülemaailmselt on BMW juba esimese koha kindlustanud, siis Mercedes heitleb Audiga teise koha pärast, mis muudab USA müüginumbrid veelgi tähtsamaks.
Uuringufirma TrueCar.com andmeil pakuvad nii BMW kui Mercedes soodustusi, mis keskmiselt küündivad 4800 dollarini auto kohta. Näiteks on WSJ toonud välja, et ameeriklane saab osta 30kuulise liisinguperioodiga Mercedes C250, makstes kõigest 349 dollarit kuus.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.