Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lembitu Lennusadamasse vintsimise projekt pärjati PR grand prix’ga
Täna selgus turundussündmuse Password galaüritusel Suhtekorralduse Auhind 2011 grand prix - publikuhääletuse võitja. Auhinna pälvis kommunikatsioonibüroo Jugaste, Liiva & Partnerid projekt “Staarallveelaeva sünd: kuidas vintsiti Lembit Lennusadamasse”, edastas Eesti Suhtekorraldajate Liit.
Ka konkursi žürii hindas kõrgelt projekti ideed ja teostust ning hääletas selle avaliku sektori kategooria võidutööks. Publikuhääletuse tulemused kinnitasid teistkordselt, et suhtekorraldajate hinnangul on Lennusadama meeskond teinud väga head tööd.
2011. aasta kevadel korraldas Eesti Meremuuseum 75-aastase allveelaeva Lembit merest välja toomise, et paigutada see väärikale kohale uues Lennusadama muuseumis. Kuuesajatonnise allveelaeva veest väljatoomine oli Eestis harukordne.
Eesti Meremuuseum tellijana ning Jugaste, Liiva ja Partnerid, Turundusproff ning Produktsioonigrupp teostajatena korraldasid Lembitu väljatoomisest rahvusliku meediasündmuse, et tutvustada Lennusadamasse rajatavat muuseumi.
"Väljavintsimise ajal käis Lembitut vaatamas üle 2000 inimese ja 40 ajakirjaniku, Delfi otseülekannet jälgis 20 000 inimest ning Eesti avalikkuses kinnistus teadmine, et Lennusadamas on valmimas midagi tõeliselt ainulaadset," rääkis projektist JLP tegevjuht Karin Vene.
Konkursil auhinnati veel kolme projekti: erasektori kategooria parimaks tunnistas žürii kommunikatsioonibüroo Euro RSCG PR projekti “Rimi Eesti jaekaubanduskonverents”, kolmanda sektori kategooria parimaks kommunikatsioonibüroo Hamburg & Partnerid heategevusprojekti ”Aitan lapsi!” ning eriauhinna suhtekorralduse valdkonna populariseerimise eest sai Swedbanki sisekommunikatsiooniprojekt “Kommunikatsiooninädal Swedbankis”.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.