Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Harjo: kaebusi on olnud
Tallinna Transpordiameti juht Andres Harjo ütles, et seoses ühistranspordiradade lisamisega on olnud negatiivset tagasisidet, kuid mitte palju.
Lisaks AS Tallinna Kaubamaja Kinnisvara kaebusele seoses Gonsiori tänava liikluskorralduse muutusega on transpordiameti poole pöördunud ka Hobujaama tänaval tegutsevad ettevõtted. Harjo sõnul on nende probleem sama: pärast seda, kui suletakse sissesõit Narva maantee poolt, on asutustele ligipääs raskendatud. Siingi tõdes Harjo, et liiklemist ei ole kellegi jaoks võimatuks tehtud, sest Hobujaama tänavale pääseb endiselt Ahtri tänava kaudu. „Kui teeme mingisuguseid muudatusi, ei saa ainuüksi lähtuda ettevõtete ärihuvidest, vastasel juhul ei ole absoluutselt võimalik linnas mingisuguseid arenguid ellu viia,“ lisas ta.
Positiivset vastukaja on tulnud veoettevõtete poolt. Samuti peaks ka ühistranspordi kasutaja muutusi tajuma. Kõige paremini on erinevust märgata alates sügisest, kui puhkused on läbi ja liiklus linnas taas tiheneb. Praegu on positiivset mõju näha juba varem loodud ühistranspordirajal Sõpruse puiesteel. Seal on Harjo sõnul tipptunni ajal ilmekalt näha, kuidas bussid-trollid sõitsid ootavatest sõidukitest mööda, mis on korralik ajavõit.
Linnavalitsusel on ka plaanis hakata uutel radadel järelvalvet tegema, kasutades selleks liikluspolitsei abi. „Oleme varemgi teinud reide, palunud neid appi, et juhid ära ei unustaks, et vales liiklusruumis liikumine on karistatav,“ rääkis Harjo. Esialgu ei ole plaanis hakata juhte trahvima, vaid pigem teha teavitustööd, sest paljud sõidavad vana harjumuse järgi ega pruugi teadagi, et eiravad uut korda.