Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Cherry duubeldas käibe

    Sotsiaalseid ostukeskkondi opereeriva ettevõtte Cherry Media möödunud aasta käibenumbriks osutus 27.5 miljonit eurot, mis on ligi kaks korda rohkem kui 2011. aastal.

    2011. aasta müügikäive oli 14,9m eurot. "Kasuminumbrit me hetkel ei avalda, kuid võib öelda, et osanikud on ka selle indikaatoriga rahul," märkis Cherry.ee ärijuht Martin Kõiva.
    Järgneb intervjuu Martin Kõivaga:
    Kuidas te ise möödunud aasta majandustulemustega rahul olete?Õigupoolest langeb see üks-ühele kokku 2011. aasta jõulude paiku seatud eesmärkidega. Sihid seatakse reaalsest ootusest ikka veidi kõrgemale, et oleks, kuhu pürgida ning selles mõttes oleme tulemustega väga rahul.
    Mis tõi teile möödunud aastal sellise kahekordse tulemuse?Peamisteks kasvuveduriteks olid reisi- ja kaubakategooria. Näiteks saatsime üle Baltikumi soojamaareisidele Türki ning mujale üle 3000 inimese Eestist, Lätist ja Leedust. Kaubakategooria müügihittide seast leiab 2012. aastal Lenovo laptopid, Mayeri pesuvahendid, villased sussid, Tefali pannid, aga ka näiteks vibraatorid.
    Mida inimesed peamiselt teilt  ostavad, milliste teenuste/toodete kuponge? Kas see riigiti ka erineb?Suured kategooriad, nende populaarsus ja arengutrendid on kolmes riigis kattuvad. Veidi üle poole müügist moodustasid 2012. aastal kaubad ning teise poole reisiteenuste ja kohalike teenuste voucherid. Reisidest omakorda on populaarsed soojamaareisid, kuid toodete kategoorias on raske populaarsemaid välja tuua, sest pakkumised on väga erinevatest valdkondadest.
    Kas plaanite ka uute toodetega turule tulla? Laienemisi?Laieneda on plaanis eelkõige seni e-kaubanduses mitteosalevate inimeste hulgas. Uusi tooteid võib tulla ja ka laienemisi, ent hetkel on kindlasti põhirõhk olemasolevate suunade jõudsal kasvatamisel.
    Keda te peate Eestis ja Baltikumis oma suurimateks konkurentideks?Otseseid konkurente on raske välja tuua, kuna tänaseks on Cherry näol selgelt tegemist hübriidiga online-reisibüroost, e-poest ja traditsioonilises mõttes voucheriportaalist ning lisaks on tekkimas ka traditsioonilist jaekaubandust meenutav pool, seega võibki pidada iga kategooria põhitegijaid meie konkurentideks, ent ise me end kellegiga üks-ühele ei võrdleks. Ka Baltikumi tasemel ei leidu eriti kedagi, kes sellisel tasemel täpselt samasuguste asjadega tegeleks.
    Miks sellised sooduskupongid inimeste seas nii populaarsed on, mis teie arvate?Ma arvan, et küsimus pole niivõrd soodusvoucheri formaadis, vaid ikka laiemalt e-kaubanduse levikus Eestis. Voucherid kohalikele teenustele (restoranid, spad jne) pole kuhugi kadunud, ent toodete pakkumiste puhul on see pelgalt üks mudel, kuidas kaupu läbi interneti müüa. Cherry puhul on inimesed traditsiooniliste teenusepakkumiste soodusvoucherite kaudu saanud positiivse kogemuse ning kui 2011. aastal me ka kaupu müüma hakkasime, siis julgeti ka neid meilt soetada. Jõuluajal tekkisid meie Tallinna kauplusesse lausa pikad järjekorrad, kuid nüüdseks on need õnneks taaas lahtunud.
    Mida ootate aastalt 2013, kas kasv jätkub? Kui suur?Usume, et e-kaubanduses on saabumas oluline murdepunkt ning 2014. aastal on juba kümnetes tuhandetes rohkem inimesi, kes regulaarselt internetist kaupu ja teenuseid soetavad. Et seda saavutada keskendume operatiivsel tasandil meie kaubajaotussüsteemi ning klienditeeninduse uuele tasemele viimisega, mis tuleks kasvavate mahtudega kvaliteetselt toime.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Ignitis kinnitas kõbusa dividendi
Leedu energiaettevõte Ignitis Group kinnitas eile toimunud aktsionäride korralisel üldkoosolekul eelmise aasta teise poolaasta eest aktsionäridele makstava dividendi, selgub börsiteatest.
Leedu energiaettevõte Ignitis Group kinnitas eile toimunud aktsionäride korralisel üldkoosolekul eelmise aasta teise poolaasta eest aktsionäridele makstava dividendi, selgub börsiteatest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Läti keskpank tõmbas kasvuprognoosi allapoole
Läti Pank korrigeeris selle aasta majanduskasvu prognoosi ja näeb nüüd, et riigi majandus võiks sel aastal kasvada 1,8 protsenti.
Läti Pank korrigeeris selle aasta majanduskasvu prognoosi ja näeb nüüd, et riigi majandus võiks sel aastal kasvada 1,8 protsenti.
Hollandi firma plaanib Pärnusse miljarditehast Riisalo: kui saame neid kuidagi aidata, siis teeme seda
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse.
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse.