Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Külm vähendab elektriauto sõiduulatust kolm korda
Külm ilm vähendab oluliselt elektriautode sõiduulatust, kirjutab Saksa autoajakiri Auto Bild oma täna ilmunud numbris.
Neli viiest testitud autost said ühe laadimisega läbitud vähem kui 70 kilomeetrit. Nendeks olid BMW i3, Nissan Leaf, Renault Zoe ja Mitsubishi i-MiEV. Ainsana suutis märkimisväärsed 200 kilomeetrit oma suure aku najal läbida testi kõige kallim elektriauto, Tesla Model S.
Kõige nõrgema tulemusega sõiduulatuse osas esines Renault, see suutis ühe laadimisega läbida vaid 58,9 kilomeetrit, kirjutas
auto24.ee.
Saksa ajakirjanike hinnangul tähendab selline sõiduulatuse vähenemine seda, et Saksamaa oludes keskmise igapäevase läbisõidu puhul võivad elektriautod vajada täiendavat laadimist.
Lisaks sõiduulatusele hinnati ajakirja testis ka autode pidureid, juhitavust, soojenemist, turvavarustust ja hinda.
Testi tulemused sõiduulatuse osas:Tesla Model S, 85 kWh aku, ametlik sõiduulatus 502 km, talvetestis 206 kmNissan Leaf, 24 kMh aku, ametlik sõiduulatus 199 km, talvetestis 69,1 kmBMW i3, 21,6 kWh aku, ametlik sõiduulatus 130 kuni 160 km, talvetestis 61,4 kmMitsubishi i-MiEV, 16 kWh aku, ametlik sõiduulatus 150 km, talvetestis 61,3 kmRenault Zoe, 22 kWh aku, ametlik sõiduulatus 100 bis 150 km, talvetestis 58,9 km
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.