Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Valitsus otsustas reguleerida tervishoiuteenuste reklaamimist
Stenobcki majas äsja lõppenud valitsuse istungil kiitsid ministrid heaks reklaamiseaduse muutmise eelnõu, mis kaitseb edaspidi rohkem patsiendi majandushuve.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Partsi esitatud reklaamiseaduse §22 muudatuse eesmärk on võimaldada patsiendil erinevate tervishoiuteenuse osutajate pakutavate teenuste vahel valides arvestada ka teenuse hinda, kaitstes selliselt tema majandushuve, vahendas valitsuse kommunikatsioonibüroo.
Eelnõu kohaselt on patsiendil õigus saada asjakohast teavet, mis on vajalik teenuse valiku osas otsuse tegemiseks. Seejuures ei ole lubatud tervishoiuteenuse kohta käivat infot edastada viisil, mis on suunatud teenuse või kauba müügi suurendamise eesmärgile ehk reklaamile.
Tervishoiuteenuse osutajal lubatakse eelnõu kohaselt avalikustada oma tervishoiuteenuste hinnakiri. Reklaamiseaduse alusel on tervishoiuteenuse reklaam keelatud, kuid tervishoiuteenuse osutaja ning tervishoiutöötaja kohta käiva info avaldamist ei loeta reklaamiks. Edaspidi ei loeta ka hinnakirja avalikustamist tervishoiuteenuse reklaamiks.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.