Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Maanteeamet: ametiauto peab olema vaid töösõitudeks
Ametiautod on mõeldud ainult ametisõitudeks, teatas maanteeameti juht Aivo Adamson. Tema sõnul kavatsetakse maanteeametis ametiautod varustada GPS-idega, et erasõidud ametialastest eraldatud saaks.
Äripäevas ilmunud arvamusloos tegi ettevõtja Jaak Nigul ettepaneku panna ametnikud sõidupäevikut pidama ja erasõitude eest ise maksma. Maksulaekumisi see ei suurendaks, küll aga hoiaks kokku riigi raha.
Järgneb maanteeameti juhi Aivo Adamsoni kommentaar:
Oleme maanteeametis arvamusel, et ametiautod on mõeldud ainult ametisõitudeks ja oleme nende kasutamise korda üle vaatamas. Lähima kahe aasta jooksul juurutame läbi uue süsteemi, kus järelevalve-, teehoolde- ja seireautod on ametisõidukid, varustatud GPS-idega. Vajadusel peetakse ka sõidupäevikut. Tehniliselt on siin mitmeid lahendusi, kasvõi seesama GPS. Sõidupäevik, olgu siis elektrooniline või mitte, on lihtsalt vahend, kuidas erasõidud ameti omadest eraldada. Maanteeametis saabki see olema avalik info. Kas avalikustame teabe veebis või muud moodi, on omaette teema.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.