Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
McDonald's läheb Starbucksi vastu kohvisõtta
McDonald's panustab kohvile, et parandada USAs müüki, vahendab Bloomberg.
Prioriteet on suurendada kohvi joomise külastusi, seisab ettevõtte 2014-16 USA strateegias. 28. jaanauri kuupäeva kandev memos kirjutasid ettevõtte USA haru juht Jim Johannesen ja brändijuht Kevin Newell, et igal külaskäigul tuleb pakkuda kullastandardile vastavat kohvi.
Veebipresentatsioonis kiirsöögikohtade omanikele teatati, et nad lähevad Starbucksiga kohvisõtta.
McDonalds sõdib kiirsöögikohtadega, kohvikute ja isegi kodupoodidega, et pakkuda hommikueineid rahanappuses ameeriklastele, kes söövad söögikohtades vähem. Neljandas kvartalis vähenes McDonalds'i vähemalt 13 kuud avatud olnud söögikohtades müük aastaga 1,4%.
See uus kohvipüüdlus tuleb viis aastat pärast seda, kui USAs tehti algust McCafe menüü ja strateegiaga, mis ei täitnud ootusi.
"McDonald's püüab välja paista ja tunduda Starbucksi sarnasena," ütles Hedgeye Risk Managementi tegevdirektor Howard Penney, kes on jälginud tööstusharu 20 aastat. "See tegelikult lööb neid, mitte ei aita, kuna burgeriketi konkurentsieelis on toit, mitte joogid. Nad ei suuda valmistada keerukat kohvi, mis tõmbab teeninduse aega alla."
Starbucks püüab võita lõunastajate tähelepanu. Selleks tullakse välja uute küpsetistega tooteliiniga.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.