Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tartu kaubamaja müük buumiaja tasemel
Tartu Kaubamaja müügitulu ruutmeetri kohta jõudis mullu buumiaegsele tasemele.
Kaubamaja müügitulu äripindade ruutmeetri kohta kasvas eelmisel aastal Tartus 3700 euroni, jõudes buumiaegsele tasemele. Aasta kokkuvõttes kasvas keskuse kaupluste müügitulu 3,5 protsenti ja ulatus 51 miljoni euroni, keskust külastas aasta jooksul 5,4 miljonit inimest.
Tartu Kaubamaja juhi Marju Jeedase sõnul on tegu väga tugeva tulemusega Eesti kaubandusturu lõikes, mis näitab, et Tartu keskus on pärast kaheksandat tegutsemisaastat jätkuvalt populaarne. "Tugeva kasvu üheks peamiseks põhjuseks on kindlasti kaalutletud ja väga hea valikuga üürnike kooslus," lisas ta pressiteates.
Möödunud aasta rekordiline kuu oli detsember, mil Tartu Kaubamaja äripindade müügitulu ühe kuu kohta ületas esmakordselt kuue miljoni piiri, kasvades võrreldes 2012. aasta detsembriga 5%. Keskust külastas detsembris ligi 560 000 klienti, mida on 7% enam kui aasta varem.
"Hea meel on tõdeda, et järjest enam jõuab turiste ka Tartu kesklinna ostlema, mis Tartu Kaubamaja moe- ja ilukeskuse jaoks möödunud aastal tähendas 62protsendilist kasvu tax free-tehingutes," sõnas Jeedas. Mullu enim tax free-kliente teenindanud poed olid Kaubamaja, Chicco ja ABC king.
Tartu Kaubamaja põhiüürnikuks on Tartus juba 1966. aastast tegutsev Eesti vanim kaubamaja. Keskuses on üle 60 erineva kaupluse ja teeninduskoha.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.