Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Jaanuar väga raske kuu autotootjatele USAs
USAs suurimat turuosa omavad Toyota, General Motors ning Ford teatasid kõik oodatust suurematest müügilangustest jaanuari kuus, süüdistades peaasjalikult selles ilma. Kui konkurendid kaotasid müüki, siis tõusev täht Chrysler võitis seda.
Maailma suuruselt teine autotootja General Motors müüs jaanuaris Ühendriikides 171 486 autot, mida on 12% vähem võrreldes mullu müüdud 194 699 autoga. Edmunds.com-i küsitletud analüütikud ootasid müüginumbriks 176 541 ning Bloombergi küsitletud analüütikud ootasid vaid 2,5% langust.
Ford müüs samal ajal 154 644 autot, mis on 7,5% vähem võrreldes mulluse 166 501 müüdud autoga. Bloombergi küsitletud analüütikud ootasid müügilanguseks kõigest 2,3%.
Fordi juhtkond põhjendas müügilangust peamisi müügiregioone tabanud külma ilmaga ning hindas isegi sedavõrd väikest langust heaks tulemuseks.
Toyota müük kahanes Ühendriikides aastases võrdluses 7,2%, kuigi Bloombergi küsitletud analüütikud ootasid 2,7% langust.
Varsti täielikult Fiati kontrolli alla minev Chrysler Group suurendas jaanuaris aastaga enda müüki 8%, toimetades klientideni 127 183 autot. Edmunds.com-i küsitletud analüütikud ootasid sellele vaatamata 128 332 auto müümist. Chryslerile kuuluv Jeep brändi müük tegi muljetavaldava 38% hüppe jaanuaris.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.