Volkov: meediaagentuuridel oli haltuura-aasta

12. veebruar 2014, 16:29

Reklaamiagentuuri Der Tank juht Joel Volkov tunnustab Janeck Uibo mõtet tuua elevant kapist välja ja rääkida suu puhtaks kickbackidest.

"See artikkel Best Marketingis muutis põrandaaluseid hoovuseid rohkem, kui meediahangeldajad tunnistada julgevad või kliendid aru saavad," kirjutas Volkov Äripäeva teemaveebis BestMarketing.

"Sellel on otsene mõju meedia müümisele ja ostmisele tulevikus. Ma vähemalt loodan seda kõigest südamest, sest sellist haltuurat, nagu meediaagentuurid 2013. aastal tegid, on ikka väga raske minul kui loovagentuuri töötajal taluda," jätkas ta.

"Mul on väga kurb vaadata, kuidas päris mitmed mu kliendid on oma raha mõttetute meediamahtude peale põlema pannud selle asemel, et tellida kvaliteetsemat sisu."

Loe Joel Volkovi turundusaastale tagasivaatavat arvamuslugu "Vaalad, ärgake!" BestMarketingi lehelt.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
19. February 2014, 14:39
Otsi:

Ava täpsem otsing