Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Estonian Air müüs Tourestil mullusest kolm korda enam
Estonian Air müüs reedest pühapäevani turismimessil Tourest mullusega võrreldes kolm korda enam lennupileteid.
Ettevõtte arendus- ja turundusosakonna juhataja Gunnar Mägi sõnul olid enimmüüdud sihtpunktid Kiiev, Brüssel ja Kopenhaagen. "Suur huvi oli ka Berliini ja teiste suveliinide nagu Spliti, Nizza ja Pariisi vastu. Enim pileteid telliti juulisse ja juunisse," lausus ta.
Kolmel päeval külastas turismimessi sarnaselt eelmise aastaga ligi 36 000 inimest, eksponentide arv ulatus esmakordselt 482 organisatsioonini 24 riigist.
Turismifirmade liidu peasekretär Kristen Lahteina sõnul kergitas huvi messi vastu eelmiste aastatega võrreldes suurem lennupiletite ja puhkusereiside sooduspakkumiste osakaal. "Messikülastajate populaarsemateks nn päikesereiside sihtkohtadeks olid Türgi, Egiptus, Kreeka ja Bulgaaria," märkis ta pressiteates.
Tourestil olid tänavu esmakordselt esindatud eksootilistest sihtkohtadest Atlandi ookeani saared Assoorid ning India ookeanis asuvad Seišellid. Mess hõlmas kolme näitusehalli – peahalli, "Puhka Eestis" halli ning laste- ja laadahalli.
Alates 1991. aastast toimuvat Touresti korraldab turismifirmade liit, mis on turismiga tegelevate tööandjate vabatahtlik ühendus, mille eesmärgid on seotud liitu kuuluvate ettevõtete majandushuvide kaitsmisega turismi valdkonnas ning turismiteenuste kvaliteedi parandamisega. ETFLi kuulub 67 liiget ja kaasliiget.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.