Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mahetoodete müük tegi tubli kasvu
Rimi kauplustes kasvas mahetoodete müük eelmisel aastal võrreldes aasta varasemaga üle veerandi võrra, 26 protsenti.
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul on inimesed oma tervisest väga huvitatud ning valivad toidulauale aina sagedamini mahetooted.
„Eesti Rimides kasvas mahedalt kasvatatud puu- ja köögiviljade müük kolme aastaga üle kolme korra," rääkis Lilleoja. "See näitab märkimisväärset muutust inimeste teadlikkuses ja eelistustes.“
Võrreldes 2012. aastaga osteti eelmisel aastal kuuskümmend korda enam kodumaist maheporgandit, populaarsed olid mahekartul, mahedalt kasvatatud avokaadod, kirsstomatid, paprikad ning kaalikad.
Lilleoja lisas, et mahetooted on muutumas eksklusiivsest tootest tavapäraseks.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.