Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
"Spaaäris tuleb pidevalt uueneda"
Konkurents sunnib Pärnus ka teisi spaasid investeerima - nii olemasolevate tubade parendamiseks kui uute teenuste juurutamiseks.
Näiteks kaks aastat tagasi laienenud Taastusravikeskus Viikig plaanib investeerida veekeskusse, mille puudumine ettevõttele pudelikael, selgitas ettevõtte juht Kairi Lusik. "Teine põhjus on see, et meil on palju püsikliente, kes ootavad, et me neile midagi uut pakuks. See võib olla kasvõi midagi väikest nagu uus protseduur või uus teenus maja sees."
Lusiku sõnul on nii Viikingus kui mujal kasvanud eestlastest, venelastest kui lätlastest külastajate arv ja nende kõikide jaoks on oluline veekeskuse olemasolu majutusasutuses. Hetkel koostatakse veekeskusele eskiisprojekti ja detailplaneeringut, ehituseks võiks minna augustis. Investeeringu mahust Lusik rääkida ei soovinud.
Tubade parendamisse panustab aga Tervise Paradiis OÜ ja Sanatoorium Tervis AS, mille juhatuse liige Jaan Ratnik rääkis, et ettevõte teeb renoveerimistöid jooksvalt igal aastal nii Tervises kui Tervise Paradiisis. "Juurde me ei ehita, sest oleme pea suurimad juba kogu Eesti mõistes. Investeerime majasisese taseme tõstmiseks," selgitas ta. Ratnik lisas, et praegugi käib neil 20 hotellitoas kapitaalremont.
Kas Pärnus on veel ruumi uuele hotellile Hedon, mille turuletulekust kirjutas eilne Äripäev? Kairi Lusiku sõnul on konkurents tervendav ja paneb pingutama.
"Kui kõik on siiani ära mahtunud, miks siis Hedon ei peaks mahtuma," ütles ta ja lisas, et tegelikult on Hedon ja Viiking väga erinevad, kuna Viiking on keskendunud põhiliselt taastusravile, Hedon wellness suunale.
"Ma ei usu, et seda buumiks saab nimetada. Kui Hedonist vaadata, siis see on ju aastatetagune projekt, mis nüüd lihtsalt käima läks," kommenteeris Jaan Ratnik." Pigem tehakse pidevalt tööd konkurentsis püsimise nimel ja selline investeerimine on suurte spaaettevõtet jaoks igapäevane töö. "Kes teeb igal aastal, kes hoiab kokku ja teeb siis suures mahus, on strateegia küsimus," lisas ta.
Autor: Kadrin Karner, Ave Lepik
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.