Angry Birdsi turundusjuht: Soome edu algab haridusest

Ken Rohelaan 17. märts 2014, 15:13

Soome lastel on peale kooli palju aega olla loovad ja mängida, mis tagab riigile pikas perspektiivis edu, ütles kultusmängu Angry Birds looja Rovio Entertainmenti turundusjuht Peter Vesterbacka.

Brüsselis innovatsioonikonverentsil esinenud Vesterbacka kirjeldas oma järglaste näitel, et tema laste koolipäevad jäävad lühikeseks, kodutöid pole palju ning noored saavad pidada pikki pühi. "See on täiesti erinev Lõuna-Koreast, kus lapsed veedavad suure osa ajast koolis või kodutöid tehes. Seal on lastel kool, aga mitte elu," ütles Vesterbacka, viidates tervisliku tasakaalu olulisusele.

Rovio turundusjuhi sõnul imeb haridus tihti lastelt loovust, sest kui noores eas võiks suure osa lastest tituleerida geeniusteks, siis hiljem täiskasvanute seas on loovate geeniuste osakaal märksa väiksem.

"Koolid on nagu lennukid: lülitage oma telefonid välja! See tähendab laste jaoks kui väljalülitamist elust. Me peame aru saama, et nad hingavad selle nimel," ütles Vesterbacka.

Tema sõnul peaks rohkem uurima, kuidas saaks laste lembust tehnika suunas kasutada hariduslikel eesmärkidel ja muuta õppimine seeläbi lõbusaks.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
17. March 2014, 15:13
Otsi:

Ava täpsem otsing