Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Autorollo istungi tunnistaja: ma ei mäleta

    Koos Siim Roode omanduses olnud Autorolloga ettevõtte AutoHills asutanud Valjo Liivamägi andis täna Autorollo kohtuistungil ütlusi, kuid paljusid asju ta ei mäletanud või ei osanud selgitada.

    Liivamägi ütles, et AutoHills asutati selleks, et Autorollos luhtunud veoäri uuesti käima saada. Liivamägi tundis advokaat Siim Roodet varasemast, kuna oli Roode teenuseid kasutanud. Roode ja Liivamägi kuuluvad mõlemad IRLi. Roode pakkuski Liivamäe sõnul talle võimalust AutoHillsi asutamiseks ja Liivamäe tingimus oli, et ta saab 50protsendilise osaluse. Väino Pentust tundis Liivamägi enda sõnul nägupidi. Samas ütles Liivamägi, et soovis Pentust aidata.
    Liivamägi ei mäletanud, kuidas tekkis vara nimekiri, mis Autorollost AutoHillsi tõsteti ja kes seda vara hindas. Vara väärtus oli Liivamäe sõnul subjektiivne.
    Liivamägi ei mäletanud, millal ja kuidas toimus suhtlus erinevate Autorollo saagaga seotud isikutega, näiteks Martin Sillandi ja Argo Holloga, kes samas Liivamäe sõnul pakkusid talle vahepeal Renaldo Investi kätte liikunud teist 50% AutoHillsist. Samuti ei mäletanud Liivamägi, kas ta on kohtunud Rain Rosimannusega või kes kellele helistas, aga ta mäletas, et on paar korda Rosimannusega suhelnud AutoHillsi ja Väino Pentuse käekäigu teemal.
    AutoHills tegi Liivamäe sõnul koostööd Saku AB ASga, kellelt osteti sisse erinevaid teenuseid, sh autojuhte. AutoHillsi äri olevat toiminud umbes aasta aega, kuid siis tekkisid turuolukorra ja masinate remondikulu tõttu raskused. Liivamägi ei mäletanud, millal ja kellele müüdi aja jooksul erinev AutoHillsi vara, välja arvatud neli autot, mis müüdi Skuba Eesti OÜle. Kõik vara müügid kooskõlastati Liivamäe sõnul pangaga.
    Liivamägi jäi hätta selgitamisega, mis asjaoludel kandis AutoHills 49 000 eurot Läti ettevõttele selgitusega "kahjunõue". Tegemist olevat olnud nõudega, mis tekkis seetõttu, et AutoHills ei suutnud täita kohustust Läti ettevõtte ees. Läti ettevõte olevat tellinud veoteenust.
  • Hetkel kuum
Seotud lood
Kõik seotud lood

Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Nordecon ehitab lennujaama militaarlennukite platsi
Nordecon AS ja AS Tallinna Lennujaam sõlmisid lepingu Tallinna Lennujaama E-klassi seisuplatside ehitustöödeks, selgub börsiteatest.
Nordecon AS ja AS Tallinna Lennujaam sõlmisid lepingu Tallinna Lennujaama E-klassi seisuplatside ehitustöödeks, selgub börsiteatest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Kriis pani juhid liikuma. „Rahapakiga enam kedagi üle ei osta“
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Kohus jättis Merko vaidluses riigiga tühjade pihkudega
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Leedu firma plaanib Eestisse investeerida 18 miljonit
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.