Reede 2. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

"Astu välja oma mugavustsoonist"

Kadri Põlendik 31. märts 2014, 18:43

Uue kujunduse loomine tootele võib anda ettevõttele täiesti uue suuna, märkis Nokia peakujundaja Jonne Harju Äripäevale antud intervjuus.

"Kui sa otsustad ettevõttes muuta toodangu kujundust, pead aru saama, et disainerid võivad muuta kogu su äri," sõnas Harju. Nokia näitel märkis ta, et disaini muutmine on enamat kui uued värvilised korpused.

"Rääkides puhtalt visuaalsest disainist, siis see ei ole ainus lahendus. Sa pead tõesti oma mõtlemist muutma," lausus ta. "Ma töötasin enne Nokiat 6-7 aastat konsultandina. Ma nägin, et firmad mõtlevad sageli, et kui sa maksad tuhandeid eurosid disainimeeskonnale, siis see aitab sul kuskil uusi turge haarata. Asi pole rahas, sa pead rohkem pingutama, aru saama, miks sa kasutad disaini. Uus disain võib tuua täiesti teisi vastuseid," kirjeldas Harju oma kogemusi.

Tihti kipuvad firmad tema hinnangul leidma ilmselgeid lahendusi või jälgima konkurente, kes omakorda jälgivad sind vastu ja nii kõik vaatavadki vaid üksteist. 

"Mulle tundub, et ärikeskkonnas on oluline astuda mugavustsoonist välja, omada teisi arvamusi, olla enesekindel, olla julge, leida uusi asju ja mitte mõelda ainult visuaalsele kujundusele – disain on palju sügavam," ütles Harju.

Täispikka intervjuud Jonne Harjuga, kus ta räägib, mida Nokia uue disaini loomisega võitis, loe homme Äripäeva veebist.  

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
01. April 2014, 19:15
Otsi:

Ava täpsem otsing