Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Teeremont näpistas Moller Auto Tallinna käivet

    Möödunud aastal vähenes Moller Auto Tallinna müügitulu 6,6 %. Ettevõtte juhi Keijo Kaasiku hinnangul oli põhjuseks tihe konkurents ning teeremont Tallinnas.

    „Natuke põhjustas käibe langust turusituatsioon, mis oli võrdlemisi konkurentsitihe ja keerukas. Kindlasti mõjutas käibeid ka teeremont Tallinnas, sest meie Ülemiste esindus oli keset teeremonte ja ligipääs sinna oli oluliselt raskendatud viimased poolteist aastat,“ kommenteeris tulemusi Keijo Kaasik.
    2013. aastal moodustas AS Moller Auto Tallinn müügitulu 37,1 mln eurot. Uute autode müük oli võrreldes 2012. aastaga languses. Ettevõtte puhaskasum oli mullu 0,1 mln eurot, mis võrreldes eelmise aastaga on vähenenud 94,4%. Hüppelise kasumi languse taga on ettevõtte sisesed investeeringud mis peaksid lähiaastatel kasumi ja käibe kasvule kaasa aitama. „Meie jaoks on madal majandustulemus või puhaskasum teatavas mõttes ootuspärane,“ möönis Kaasik.
    Käesolevaks aastaks prognoosib Kaasik käbele ja kasumile väikest kasvu. „Juhul kui meie eelmisel aastal tehtud sammud ennast õigustavad, siis kasvame kindlasti. Hetkel on tunne positiivne. Seda näitavad ka käesoleva aasta esimesed kolm kuud,“ lausus Kaasik.
    Ka kasutatud autode turg on Kaasiku sõnul korrastunud ja inimesed usaldavad taas kasutatud autot osta. Ja seda Kaasiku hinnangul põhjusega, sest hetkel on turule jäänud alles vaid kõige puhtamad tegijad. „Ausa kaubanduse viljelejatele on turuolukord selgelt paremaks läinud.Täna ma kasutatud autode müügile hüppelist kasvu ennustada ei julge, pigem kas stabiliseerumine või mõõdukas kasv,“ lausus Kaasik ka lisas, et ka uute autode turule ei oota ta Eestis hüppelist kasvu, pigem 0-2%, kuid see sõltub juba ka võimalikest maksumuudatustest sektoris.
    AS-i Moller Auto Tallinn põhitegevusalaks on alates 1997. aastast olnud Volkswagen AG toodete import, hulgi– ja jaemüük, hooldus ninggarantiiteenindus. 2011. aastast on AS Moller Auto Tallinn uueks emaettevõtteks Norra ettevõte Møller Auto Baltic AS, omakorda kuuludes kontserniMøllergruppen AS.
    Aastal 2013 registreeriti Eestis kokku uusi autosid 22 658 (2012: 22 250).Kolm enimmüüdumat sõiduautode marki aruandeaastal AMTEL’i , Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit statistika alusel olid Toyota, Volkswagen ja Škoda.
     
     
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.