Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Juubeli tähistamine tabab kolme kärbest ühe hoobiga
Ettevõtte jaoks on juubel võimalus pildile pääseda – möödunule tagasi vaadata, saavutatu üle uhkust tunda, vana tolm õlgadelt maha raputada ja ehk ka uue imagoga klientide ette tulla.
Sageli tundub, et ettevõtete jaoks pakub juubel hea võimaluse kolleegidega kokku tulla ja üks toreda pidu maha pidada, heal juhul klientidele ka mõni sooduskampaania teha. Suuremaid sündmuseid ja finantsi ei raatsita tihti selle peale kulutada põhjendusega “aga see ei too ju ettevõttele midagi tagasi”.
Toob küll. Vahet pole, kas ette on löömas 5. või 50. sünnipäev, juubeli põnev tähistamine pakub suurepärase võimaluse positiivset tähelepanu saada, mis igal aastal ei ole võimalik.
Võimalus püünele pääseda. Juubeli päeva, kuu või aasta tähistamine on hea võimalus ennast taas klientidele meelde tuletada. Rõhuda ettevõtte pikaealisusele, stabiilsusele ja usalduseväärsusele – kokkuvõttes edule, mida pannakse tähele. Seda silmas pidades võib avada klientidele ja koostööpartneritele näiteks ettevõtte köögipoole –presenteerida toredalt ja meeldejäävalt firma ajalugu, saavutusi ja käimasolevaid projekte, tutvustada ruume, töötajaid, tööprotsesse ja vähetuntud aspekte. Kokkuvõttes öelda kõigile aitäh.
Vitamiinisüst kollektiivile. Sama oluline kui klientide ja partneritega tähistamine on ka firma töötajate meelespidamine. Juubel pakub hea võimaluse kollektiivis aja maha võtmiseks ja saavutuste üle rõõmustamiseks. See on natuke nagu vitamiinisüst töötajate moraalile, kes igapäevaselt heade tulemuste nimel pingutavad.
Lisaks pakuvad nutika juubelikampaania raames korraldatavad ettevõtmised (konverentsid, vestlusõhtud, lahtiste uste päevad vm) võimaluse firmat edukalt turundada. Estraveli mullu peetud 25 aasta juubeli raames toimunud konverentsi puhuks toodi Tallinnasse Finnairi Airbus A340 (üks suurimatest reisilennukitest, mis mullu üldse Eestit külastas). See pälvis ohtralt meedia tähelepanu. Üritus tõi kaasa 44 tasuta meediakajastust, mida nägi hinnanguliselt 752 000 inimest. Nii et kui otseselt kõiki juubeliks tehtud pingutusi ettevõtte sisetulekus kohe mõõta ei saa, siis pika aja peale võivad need ennast hästi ära tasuda.