Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Swed saadab pangakaardi postiga koju
Märtsist saavad Swedbanki kliendid tellida pangakaardi koju posti teel, teenus kehtib esialgu vaid aeguvate kaartide uuendamisel ja on Eesti piires tasuta.
Esmaseid kaarte väljastatakse ja kaarte asendatakse jätkuvalt pangakontoris, teatas Swedbank.
Pangakaartide kojusaatmine teeb Swedbanki jaepanganduse divisjoni juhi Ulla Ilissoni sõnul kliendi jaoks aegunud kaardi asendamise mugavamaks. "Järjest enam kliente eelistab suhelda pangaga internetipanga vahendusel, mistõttu pangakontorite külastuste arv on kahanenud viimase kolme aasta jooksul 7%. Seejuures kasvab internetipanga kasutajate osakaal kiiresti, kõige kiiremini seenioride seas, suurenedes viimase kolme aasta jooksul 6,6%," rääkis ta.
Ilisson lisas, et tulevikus kaalub pank ka esmaste kaartide väljastamist ja kadunud või rikutud kaartide asendamist posti teel.
Pangakaardi saavad postiga koju tellida internetipanga kasutajad. Kaardi saab ka välismaale tellida, kuid sel juhul on teenus tasuline.
Pärast uuendatud kaardi kättesaamist tuleb see internetipangas kasutamiseks aktiveerida, mis peab toimuma 30 päeva jooksul pärast vana kaardi aegumist. Esialgu jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood, mida saab hiljem automaadis soovi korral muuta.
Swedbanki andmeil on panga eraklientide seas deebetkaartide omanike arv tõusuteel, kasvades viimase kahe aastaga 2%. Kiirem kaardiomanike lisandumine on toimunud noorte seas, kus deebetkaarte väljastati 3,5% enam kui paari aasta eest.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.