Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
LinkedIni müügikasv aeglustumas
LinkedIn, mis seisab silmitsi raskustega, et taastada oma kasv, avalikustas teise kvartali müügitulemuste kasvu ennustuse, mis ei vasta analüütikute ootustele.
Ettevõtte teiste kvartali kasum on eelduste kohaselt 500 - 505 miljonit dollarit, teatas Mountain View. Bloombergi küsitletud analüütikud pakkusid kasvuks keskmiselt 505,5 miljonit dollarit.
LinkedIn aktsiad kasvasid eelmisel aastal 89% ning kaotasid peaaegu veerandi oma väärtusest peale seda, kui eelmine müügiprognoos valmistas investoritele pettumuse. Ettevõtte aktsiate kasv on juba viimased kuus kuud järjest aeglustunud. Müügitulu suurendamiseks on suurim online professionaalide võrgustik töötanud selle nimel, et suurendada oma tööga seotud teenuste osakaalu, seda eriti nutitelefonide ja tahvelarvuti kasutajate seas ning teinud investeeringuid laiendamaks oma kasutajaskonda Hiinas.
“Kasv aeglustub, kuid see aeglustub sellepärast, et ettevõte on muutunud hiiglasuureks,” sõnas BGC Partnersi analüütik Colin Gillis.
Interneti aktsiad, mille hind kujuneb vastavalt nende kasvupotentsiaalile, on viimasel ajal languses olnud, kuna investorid kahtlevad, kas ettevõtted suudavad kaasas käia oma tulude kasvatamise kavaga. Eile oli Nasdaqi interneti indeks 16% võrra madalam oma märtsi tipphetkega võrreldes.
Ettevõtte esimese kvartali müügikasv oli 46% ehk 473,2 miljonit dollarit. Puhaskahjum oli 13,4 miljonit dollarit ehk 11 senti aktsia kohta, aasta tagasi oli netosissetulek oli 22,6 miljonit dollarit ehk 20 senti aktsia kohta.
Võrgustiku liikmeskond kasvas enam kui 300 miljoni kasutajani, märkis ettevõte. LinkedIn teenib raha reklaami, tööandjate tarkvara ja ärikasutajate kontode müümisega. 2014. aastal on LinkedIni ennustatav tulu 2,06-2,08 miljardit dollarit, analüütikud ennustavad tuluks aga 2,11 miljardit dollarit.