Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eksdiktor veab maanteeameti palgakasvu

    Rahvusringhäälingu endine telediktor ja saatejuht Meelis Kompus saab maanteeametis 44,9 protsenti rohkem põhipalka kui tema eelkäija Tiina Reismann.

    Amet maksab avalike suhete juht Kompusele igakuist põhipalka 2500 eurot, Reismanni töötasu oli mullu 1725,60 eurot kuus.
    Juhtivatest töötajatest tõstis amet veel planeeringute osakonna juhataja asetäitja Andres Urmi põhipalka 26,3%, 2400 euroni. Mullu osakonda juhtinud Tõnis Tagger jätkab tänavu ehitusosakonna juhtivspetsialistina 11,2% madalama põhipalgaga, saades igakuist töötasu 2100 eurot.
    Teiste juhtivtöötajate põhipalgad 2014. aasta 1. aprilli seisuga:
    lääne regiooni juht (Enn Raadik) - 3100 eurot (põhipalk ei muutunud)lõuna regiooni juht (Kuno Männik) - 3100 eurot (põhipalk ei muutunud)infotehnoloogia osakonna juhataja (Imbi Kivi-Sild) - 3000 eurot (+7,1%)ida regiooni juht (Rainer Kuldmaa) - 2900 eurot (+7,4%)põhja regiooni ehitusvaldkonna juht (Lembit-Alo Kippar) - 2550 eurot (+2,0%)avalike suhete osakonna juhataja (Meelis Kompus) - 2500 eurot (+44,9%)põhja regiooni hooldevaldkonna juht (Kristjan-Raul Pettinen) - 2450 eurot (+6,5%)ehitusosakonna juhataja (Aivo Salum) - 2432,75 eurot (põhipalk ei muutunud)teede arengu osakonna juhataja (Janek Hendrikson) - 2400 eurot (+2,1 protsenti)planeeringute osakonna juhataja asetäitja (Andres Urm) - 2400 eurot (põhipalk ei muutunud)hooldeosakond juhataja (Rain Hallimäe) - 2321 eurot (põhipalk ei muutunud)järelevalve osakonna juhataja (Jaanus Heinla) - 2300 eurot (põhipalk ei muutunud)ühistranspordiosakonna juhataja (Ingmar Roos) - 2250 eurot (+6,6%)põhja regiooni liiklusvaldkonna juht (Aavo Sau) - 2050 eurot (põhipalk ei muutunud)liikluskorralduse osakonna juhataja (Aare Pain) - 2000 eurot (põhipalk ei muutunud)teedevõrgu osakonna juhataja (Jaan Ingermaa) - 2000 eurot (põhipalk ei muutunud)tehnoosakonna juhataja (Jürgo Vahtra) - 2000 eurot (põhipalk ei muutunud)liiklusohutuse osakonna juhataja (Raul Rom) - 1918 eurot (põhipalk ei muutunud)eksamiosakonna juhataja (Toivo Kangur) - 1850 eurot (põhipalk ei muutunud)
    Maanteeameti juhtkonna põhipalgad ei muutunud. Peadirektori Aivo Adamsoni põhipalk oli 4999 eurot, samuti säilisid Adamsoni asetäitjate Lauri Lugna (4000 eurot), Kaupo Sirki (3700 eurot) ja Toomas Tootsi (2500 eurot) põhipalgad.
    Maanteeameti põhipalga vahemikud palgajuhendi järgi:
    peadirektor - 3509–5263 eurotpõhivaldkondade juhid, regioonide direktorid - 2350–3524 eurotorganisatsiooni läbivate protsesside juhid - 2062–3093 eurotregioonide põhivaldkondade juhid ja üleorganisatsiooniliste osakondade juhid - Tallinnas ja Harjumaal 1809–2714 eurot, mujal Eestis 1735–2602 eurotesmatasandi juhid, kompetentsikeskuse juhid, nõunikud - Tallinnas ja Harjumaal 1405–2107 eurot, mujal Eestis 1347–2021 eurotarengut planeerivad ja teostust koordineerivad tippspetsialistid, eksperdid - Tallinnas ja Harjumaal 1241–1862 eurot, mujal Eestis 1191–1786 eurotkoordineerivad ja teostavad tippspetsialistid - Tallinnas ja Harjumaal 1097–1646 eurot, mujal Eestis 1053–1580 eurotteostavad spetsialistid - Tallinnas ja Harjumaal 973–1459 eurot, mujal Eestis 934–1401 eurotteostavad, assisteerivad spetsialistid - Tallinnas ja Harjumaal 771–1156 eurot, mujal Eestis 740–1110 eurotklienditeenindusega tegelevad esmatasandi spetsialistid - Tallinnas ja Harjumaal 689–1033 eurot, mujal Eestis 662–993 eurot
  • Hetkel kuum
Seotud lood
Kõik seotud lood

Raivo Vare Ukraina sõja majandusblogi: USA abipakett – kaua tehtud, aga kas ka kaunikene?
Pikalt viibinud USA abipakett Ukrainale koos teiste riikide osutatava abiga peaks ukrainlastel aitama aasta lõpuni sõjaliselt vastu pidada, kuid järgmise aastaga on seis segane, kirjutab vaatleja Raivo Vare oma sõjablogi 35. sissekandes.
Pikalt viibinud USA abipakett Ukrainale koos teiste riikide osutatava abiga peaks ukrainlastel aitama aasta lõpuni sõjaliselt vastu pidada, kuid järgmise aastaga on seis segane, kirjutab vaatleja Raivo Vare oma sõjablogi 35. sissekandes.
Hoolimata Boeingu äparduste jadast jäävad investorid lennukitootjale truuks
Ehkki Boeing on üle elanud mitmeid õnnetusi ning süüdistusi, jätkub lennukitootjal Wall Streetil üllatavaid palju toetajaid, kirjutab Bloomberg.
Ehkki Boeing on üle elanud mitmeid õnnetusi ning süüdistusi, jätkub lennukitootjal Wall Streetil üllatavaid palju toetajaid, kirjutab Bloomberg.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Tööle marsivad kartmatud noored: me teame, et väärime kõrget palka Vana tööstus peletab, kaitsetööstus meelitab
„Sõprade ees oleks see veits flex ka, et saan neli kilo,“ ütleb inseneritudeng Kristjan Taimla. Palgast rääkimine ei ole noorte jaoks tabu, Z-põlvkond arutab seda teemat lõdvalt.
„Sõprade ees oleks see veits flex ka, et saan neli kilo,“ ütleb inseneritudeng Kristjan Taimla. Palgast rääkimine ei ole noorte jaoks tabu, Z-põlvkond arutab seda teemat lõdvalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Viimased päevad jooksevad kahele maksusoodustusele
Aprilli lõpuks tuleb ära esitada tuludeklaratsioon, mis tähendab ka viimast võimalust saada kahte maksusoodustust. Järgmisest aastast neid soodustusi enam ei saa.
Aprilli lõpuks tuleb ära esitada tuludeklaratsioon, mis tähendab ka viimast võimalust saada kahte maksusoodustust. Järgmisest aastast neid soodustusi enam ei saa.
Raadiohommikus: pangad, linnaruum ja kodude renoveerimine
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis vaatame otsa LHV tulemustele, uurime investeerimisstrateegiate ning eramajade renoveerimise kohta ning kommenteerime linnaplaneerimise küsimusi.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis vaatame otsa LHV tulemustele, uurime investeerimisstrateegiate ning eramajade renoveerimise kohta ning kommenteerime linnaplaneerimise küsimusi.