Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ravimimüüja Margus Linnamäe ostis BNSi
Kui Soome firma Alma Media müüs märtsi alguses uudisteagentuuri BNS Sky raadiojaamade pikaajalisele juhile Ilmar Kompusele, kardeti tema taga Vene Gazpromi raha.
Nüüd omandas 55% BNSist apteegiärimees Margus Linnamäe.
“Kuna olin juba varem investorina meediaärisse sisenenud, siis tundus ettepanek liituda BNSi omanikeringiga igati loogiline,” vahendas pressiteade mullu Postimeest välja andva Eesti Meedia suuromanikuks saanud Linnamäe sõnu.
Kompus märkis, et investori kaasamise eesmärk oli tagada ettevõtte stabiilsus ja areng.
Eesti Meedia üks omanikest Mart Kadastik ei usu, et BNSi osaluse ost kahe uudisteportaali tööd lähendab. “Me ei ole üldse selle peale mõelnud. Ma ei usu, et see mingisuguseid liitumisi kaasa toob, see on ikkagi eraldi äriprojekt, kus on teine omanik ja struktuur,” kommenteeris ta. Kadastik ütles, et BNSis on oma äriloogika ja omad ärieesmärgid ning vaevalt see Postimehe lugeja jaoks midagi muudab. Linnamäe plaan BNSiga liituda oli Kadastikule teada.
Koos enamusosaluse omandamisega toob Margus Linnamäe BNSi juhtima Sven Nuutmanni, kellest saab ka tema firma UP Invest juhatuse liige. Mai alguses turvaettevõtte USS juhi ametist lahkunud Nuutmanni vastutusalaks on eelkõige UP Investi investeeringud meediavaldkonda.
BNSis kavatseb Nuutmann alustada kõigepealt ettevõtte tundmaõppimisega, et välja selgitada, mis vajab muutmist ja mis laiendamist. “Minu jaoks on BNS olnud meediamaastikul heas mõttes kroonijuveel. Ta on kõige vanem tegija ja suutnud siiamaani olla kõige sõltumatum uudiste tootja ja vahendaja,” kommenteeris ta.
Uus juht märkis, et kindlasti on võimalik BNSi raha teenimise võimalust suurendada ja laiendada, ent BNS teenib ka praegu. “Kindlat agendat ja plaani veel ei ole. Üritan järjest inimestega rääkida ja aru saada, mis toimub. Kõigepealt on vaja selgitada, mis seisus me oleme, ja siis vaadata, kuhupoole jooksu paneme,” ütles Nuutmann.
Ta kinnitas, et BNSi klientuur jääb ikka samaks, midagi kallimaks-odavamaks ei muutu. Pigem vaadatakse üle, mida annab juurde pakkuda.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.