Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Arnalut: Hiina ei peata minu 30 miljardi dollarilist impeeriumit

Raido Neemre 06. mai 2014, 22:41

“iPhone võib oma staatuse sümboli tänapäeva tipptehnoloogia vidinana mõnekümne aasta pärast kaotada, kuid inimesed jäävad ikka Dom Pérignoni jooma,” sõnas luksuseparun Bernard Arnault.

Selline on tema hallatavate brändide võimulpüsimise strateegia. Prantsuse ärimees, kes CNBC 25 mõjukaima rikkuri edetabelis 15. kohale platseerus, on maailma edukaima luksustoodete grupi LVMH looja. Firma sai alguse, kui Arnault 1980. aastatel ühendas Mo?t Hennessy ja Louis Vuittoni.

Umbes 30 aastat hiljem, 2013. aastal oli ettevõtte müügitulu 39 miljardit dollarit. Firma 60 brändi hulgas on maailma kalleimad nimed nagu näiteks Dom Pérignon, Fendi ja TAG Heuer.

Arnalult sõnas teleintervjuus, et tema brändidel on potentsiaal elada tehnoloogiast, näiteks Apple iPhonest, kauem. Miljardärist ärimees hajutas ka kahtlused, et Hiina aeglustuv majanduskasv võiks kahandada ka nõudlust Lääne luksuskaupade järele.

“Nagu alati on Hiinas tõusud ja mõõnad,” märkis Arnault. “Hoolimata selles, et me näeme riigi majanduskasvu aeglustumas, kasvab see siiski märkimisväärse kiirusega. Ma olen Hiina tuleviku suhtes kindel,” lisas ta.

Kuna ostujõud suureneb üle maailma, mitte ainult Hiinas, on Arnault kindel, et tema impeerium lõikab sellest palju kasu, märkides, et nõudlus luksuskaupade järele on kasvamas üle maaima ning tema hinnangul jätkab see tõusu veel vähemalt 10 aastat.

“Kas saab kindlalt väita, et inimesed kasutavad veel 20 aasta pärast iPhone’i?” küsis ta. “Võib-olla mitte. Võib-olla on meil selle asemel uus toode või midagi innovatiivsemat. Mida ma praegu võin kindlalt aga väita on see, et inimesed joovad ka 20 aasta pärast Dom Pérignoni.”

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
14. May 2014, 12:37
Otsi:

Ava täpsem otsing