Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tugev euro surus Adidase nurka
Maailma suuruselt teine spordikaupade tootja Adidas teatas I kvartali kasumist, mis pani analüütikud pead vangutama.
Tulemustele avaldasid negatiivset mõju golfitoodete äri TaylorMade vähenenud käive ning tugev euro, vahendab Bloomberg.
Puhaskasum kukkus aastaga 34%, 204 miljonile eurole, võrreldes analüütikute oodatud 218,8 mln euroga. Käive vähenes 6%, 3,53 miljardile eurole.
Käive vähenes pea kõigis üksustes, kuna tarbijad hoiavad enne jalgpalli MMi kulutusi tagasi. Golfiüksuse käive kukkus 38%, kuna tehti suuri allahindlusi.
„35% aktsia kohta kasumi kukkumine kvartalis, kus oleks pidanud kasvõi veidi saama kasu tulevast jalgpalli MMist, valmistas pettumuse,“ ütes Deutsche Banki analüütik Michael Kuhn.
Adidas kinnitas taas tänavuse käibe- ja kasumieesmärgi. Märtsis teatas ettevõte, et aasta kasumieesmärk on 830 kuni 930 miljonit eurot.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.