Pühapäev 11. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

5 asja, mille Google tulevikus vallutab

Raido Neemre 16. mai 2014, 19:15

Google tegevdirektor Larry Page avalikustas oma igaaastase kirja aktsionäridele ning nagu tavaliselt, on see põnev pilguheit sellele, kuhu Page’i arvates Google on suundumas, kuidas sinna jõuda ning mida ettevõte kavatseb tulevikus vallutada.

Muidugi märgib ta ära tavalised asjad: otsing, e-mail ning pidev sisselogitud olek läbi Chrome veebilehitseja, et kõigile kontodele oleks pidevalt ligipääs laptopist, telefonist või isegi telekast.

Tema kõnes olid aga nii mõnedki üllatused. Allpool on ära toodud viis neist.

1. Ostetud kauba samal päeval kättetoimetamine: “Me oleme põnevil Google uue Shopping Express teenuse pärast, mis on suurepärane viis saada oma ostetud kaup kätte juba samal päeval.”

2. Tervishoid: "Tervishoiu sektoris on meil Calico – uus ettevõte, mida juhib endine Genentechi tegevjuht Art Levinson. Ettevõte on keskendunud tervisele, heaolule ning pikaealisusele- ning Iris, tark kontaktlääts, mis on disainitud parandamaks diabeetikute elu. “

3. Hea disain: "Ühel korralikul tootel peab olema ka hea disain. Ma mäletan ühte kasutatavuse loengut Michigani ülikoolis. Üliõpilased pidid valima ühe programmi, mida nad hästi teadsid ning hindama kui kaua võtaks ekspertidel aega erinevate ülesannetega hakkama saamine. See õpetas mind mõistma, kui raske on ehitada head, efektiivset liidest.  Mida rohkem valikuid inimestele anda, seda kauem võtab aega, et nad ülesandega hakkama saaksid. Inimesed räägivad jätkuvalt Google kodulehe lihtsusest ning see oli ka meie edu peamisi saladusi. Seega peaksid meie uued tooted töötama samal põhimõttel.”

 4. Intelligentne otsing: “Parem kontekst aitab otsinguid loomulikumaks muuta. Õpetades arvutid töötlema loomulikes keelemustrites otsinguid oleks suur samm edasi intelligentsuse ja masinõppe suunas.”

5. 5 miljardit inimest, kes ei ole online: "On traagiline, et tänapäeva infoajastul on kaks kolmandikku maailma rahvastikust ilma ligipääsuta internetile.” Google on 60 miljardilise aastatuluga ettevõte. Kasumi suurendamiseks peab leidma uusi ettevõtteid, mis toovad sisse miljardeid uusi dollareid. See aga tähendab, et leida tuleb miljardeid uusi kliente arenevates riikides, kus internet veel ei eksisteeri.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
16. May 2014, 19:15
Otsi:

Ava täpsem otsing