Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    "Estonian Air on väga põnev väljakutse"

    Estonian Airi juhatuse uue liikme ja kommertsjuhina asus täna tööle 14 aastat telekomiäris tegutsenud Indrek Randveer, kes lubas esimese asjana panustada Estonian Airi e-suundade arendamisse.

    Järgneb intervjuu Estonian Airi uue juhatuse liikme ja kommertsjuhi Indrek Randveeriga.
    Miks te telekomisektori lennunduse vastu vahetasite?Telekom on väga huvitav ala, nagu ka lennundus. Olen telekomiäris töötanud 14 aastat ja kuna ka seal on käimas muudatused, siis leidsin, et on õige aeg võtta vastu uus väljakutse. Kuna olin varem Estonian Airi peale ka mõelnud ja kui nõukogu mulle ettepaneku tegi, siis kaalusin ja otsustasin, et lennundus on väga põnev väljakutse. Mul on võimalus arendada rahvuslikku lennufirmat ja muuta see veel jätkusuutlikumaks.
    Kaua te nõukogu pakkumist kaalusite ja miks otsustasite selle vastu võtta?Kaua püüdsin endale taustsüsteemi selgeks teha, seda, millise ettevõttega on tegemist. Näeme ja teame Estonian Airi kohta peamiselt ajakirjandusest, valdavalt kliendi ja kasutajana. Tundsin, et siin on ainest, millega toimetada. Kuna mul usku ja tahet on ja nägin asju, mis mu silma särama panevad ja mida arendada tahan, siis oligi otsus kindel.
    Millised on Teie esimesed plaanid?Esimesed plaanid on kliendi lojaalsus- ja ärikliendisuhetega, kus on pehmelt öeldes kindlasti arenguruumi. Olles rääkinud inimestega ja saanud teada, mis on ootused, tuleks rohkem energiat suunata ka e-kaubandusse ja e-suunale.
    Mis annab teile kindluse minna lennundusse ilma lennufirmakogemuseta?Kindlasti tuleb kogemus omandada koha peal, rääkides ettevõttes töötavate inimestega. Ärivaldkonna juhtimises on aga igal pool üldprintsiibid samad. Kindluse andis tunne, et nägin sädet ja usku. Ja kui leiad sädeme ja usu, siis tuleb ka tulemus parem.
    Mille poolest telekom ja lennundus sarnanevad?Mõlemad on klienditeenindusettevõtted. Naljaga pooleks tegeleb üks õhu müümise ja teine õhku piletite müümisega. Mõlemad töötavad kliendi vajaduste nimel. Et olla jätkusuutlik, tuleb koos äritulemusega ka kõik muu balansis hoida. Eks minu ülesanne ongi leida selleks erinevaid võimalusi. Need ei pea väljenduma piletite hinnatõusus, vaid erinevate teenuste juurdemüügis, koos partneritega nii Eestist kui maailmast. Oleme regionaalne lennundusettevõte, oleme selle strateegia valinud. Tahame pakkuda Eesti inimestele mõistlikul ajal välja- ja tagasilende. Et lennud väljuks ja tuleks õigel ajal. Need on meie tugevused.
    Milline on Estonian Airi tulevik?Usun, et Estonian  Air on juba lähitulevikus paindlik, regionaalne lennufirma, mis tutvustab Eestit välismaalastele ja lennutab Eesti inimesi olulistel äri- ja puhkusesuundadel.
  • Hetkel kuum
Seotud lood
Kõik seotud lood

Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Saksa majandus sai ootamatu tõuke
Saksa majandus tõenäoliselt kasvas esimeses kvartalis, saades ootamatu tõuke tööstusest ja ehitusest, vahendab Reuters.
Saksa majandus tõenäoliselt kasvas esimeses kvartalis, saades ootamatu tõuke tööstusest ja ehitusest, vahendab Reuters.
Venemaa tõmbab väed välja Mägi-Karabahhist
Venemaa viib Mägi-Karabahhist välja kõik oma väed ehk sisuliselt 2000 sõdurit, vahendab välismeedia.
Venemaa viib Mägi-Karabahhist välja kõik oma väed ehk sisuliselt 2000 sõdurit, vahendab välismeedia.