Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Burberry üllatas positiivselt
Suurbritannia suurim luksuskaupade tootja Burberry, kelle kaupa müüakse ka Eestis asuvas frantsiisipoes, teatas kogu majandusaasta kasumist, mis ületas analüütikute ootuseid.
Kohendatud maksueelne kasum kasvas aastaga 8%, 461 miljonile naelale. Analüütikud ootasid 450 miljoni naelast numbrit, vahendab Bloomberg.
Burberry kasutab partnerlust Amazon.comi ja Alibaba Group Holdingu Tmall.comiga, et suurendada internetimüüki. Samuti plaanib ettevõte oma kontrolli alla võtta Jaapani äri, kus litsents lõpeb tuleval aastal.
Juhatuse esimees Christopher Bailey teatab täna analüütikutele Burberry plaanidest Jaapani iluäris.
Kompanii püüab jõuda 10 tippilubrändi sekka, mis nõuaks käibe enam kui viiekordistamist. Aprilis teatas ettevõte, et 2015. aasta kasumit võib lüüa naela tugevnemine.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.