JCDecaux: Venemaale investeerimine on riskantne, kuid tulus

Raido Neemre 22. mai 2014, 20:49

„Investorid peaksid olema valmis kriisiks, kui nad Venemaale investeerivad,“ märkis Prantsusmaa reklaamiagentuur JCDecaux, lisades samas, et nii suurelt turult eemalolek oleks samuti viga.

Perefirma juht Jean-Fran?ois Decaux sõnas, et Venemaa on praegu suuruselt kolmas meedia välisturg ning suuruselt üsna võrdne Suurbritanniaga, seega riigi võimalused kaaluvad tunduvalt üles kõiksugused riskid.

„Lääne ettevõtted, mis on vältinud riiki tänu kehtestatud sanktsioonidele Ukraina kriisi sekkumise tõttu, on teinud suure vea,“ märkis ta.

„Ma olen ärimees, ma alustasin Venemaale investeerimist 1995. aastal, kui me paigaldasime esimesed reklaamidega bussipaviljonid Peterburgi. Kui asi puudutab Venemaale investeerimist, siis Peterburg on minu kodumaa. Kui sul ei ole julgust Venemaale investeerida, siis hoia parem eemale, kuid see on suur turg,“ sõnas ta.

Välireklaami agentuuri palgal on enam kui 3000 inimest Venemaal ning firma omab 25% riigi suurimast välireklaami ettevõttest.  Decaux sõnas, et Venemaa välireklaami tööstus moodustab umbes 15% kogusummast, mida meediale kulutatakse.

„Mitte alati ei toimi asjad. Valmis peab olema ka kriisiga silmitsi seisma ning praegusel hetkel oleme me Moskva lepingutesse investeerinud palju raha. Linn aga ei ole hävitanud 40% (illegaalsetest) paneelidest, mille nad hävitama pidid,“ märkis ta.

"Ka kriis võib pakkuda mitmeid võimalusi, sh kriis Venemaal. Ma võin tuua teile mitmeid näiteid sellest, kuidas me oleme kriisist kasu saanud, kuid sul peab olema piisavalt julgust ning mõtlema peab pikas perspektiivis,“ lisas ta.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
22. May 2014, 20:49
Otsi:

Ava täpsem otsing