Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kasutajaid huvitab vaid äpi väärtus

    Kasutajaid ei huvita äpi disain, vaid tootest saadav väärtus, ütles takso tellimise mobiilirakenduse Taxify loonud Markus Villig Äripäeva äpikonverentsil.

    "Meie äpi esimene versioon oli piksel-haaval disainitud, aga ei töötanud. Teine versioon nägi õudne välja, aga lahendas kasutaja probleemi ära," lisas ta. "Teise versiooni arendus võttis nii iPhone'ile kui ka Androidile 2-3 nädalat," rääkis Villig.
    Tihti näen ma startuppe, kes keskenduvad visuaalsele poolele, aga kelle tootel pole reaalselt väärtust, sõnas Villig. Pean ise igas tootes disaini kõige olulisemaks, lisas ta.
    "Enamus tööd tuleb ära teha enne, kui rakenduse arendamine üldse peale hakkab," sõnas Villig. "Esiteks tuleb väga selgeks teha, mida kasutajad üldse äpist tahavad.Ainuke võimalus selle lahendamiseks on lõppkasutajatega rääkimine ja reaalsete ekraanivaadete läbi arutamine," lisas ta.
    Mullu augustis turule tulles sai Taxify esimese kolme nädalaga 10 000 allalaadimist ja sealt 42 tellimust. "Kuna meie teenime tellimuste pealt, siis praktiliselt mitte midagi," märkis Villig.
    Peamine probleem oli see, et kasutusele võeti vale rakendus. Mobiilirakendus peab olema oluliselt erinev kui tavaarvutil: väike ekraanipind, lühike kasutusperiood, erinevad kasutusajad, kehv internetiühendus, loetles ta.
    "Taxifyd alustades ja ka esimesed viis kuud ei saanud ma sellest aru. Väga täpselt tuleb mõelda, kes ja mis olukorras äppi kasutab," märkis Villig. "Taxify peamine kasutamine toimub nädalavahetusel, kõik peab töötama perfektselt ja kiiresti," lisas ta.
    Mullu kevadel alustanud Taxify on saanud 40 000 allalaadimist, 10 000 aktiivset kasutajat, tuhat liitunud taksojuhti ja vahendanud 200 000 tellimust. Balti riikide taksoturg on umbes miljon tellimust kuus.
    Äripäeva teemaveebi ituudised.ee korraldatud tänane üritus "APP-konverents: mobiilse äri parimad praktikad" vaatleb mobiilse äri trende. Konverentsil esinevad Fraktali juht Tõnu Runnel, Taxify juht Markus Villig, Swedbanki e-kanalite juht Arno Pae, Net Group tarkvaralahenduste arhitekt Mait Poska, Mobi Labi juht Veiko Raime, Trinidad Consultingu juhatuse liige Hegle Sarapuu, Fortumo müügijuht Tarvo Topolev, Fleepi juht Henn Ruukel, Applaudi juht Joonas Trussmann.
  • Hetkel kuum
Seotud lood
Kõik seotud lood

Statistikaamet vastab kriitikale: kuidas kujuneb elektrihinnaindeks?
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon Musk on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon Musk on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Kuudepikkune vaidlus jõuab lõpule: USA näib lõpuks Ukrainale abi andvat
Kuudepikkune vaidlus miljardite dollarite üle vabariiklaste ja demokraatide vahel võib jõuda laupäeval lõpule Ukrainale ja teistele liitlastele abi andmisega.
Kuudepikkune vaidlus miljardite dollarite üle vabariiklaste ja demokraatide vahel võib jõuda laupäeval lõpule Ukrainale ja teistele liitlastele abi andmisega.
Raadiohommikus: seentest elektriautode suuromanikuni Jäta oma küsimus hommikuprogrammi külalistele
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.