Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
McDonald’s jääb konkurentidele alla
Kiirtoidu hiiglased nagu McDonald’s, Taco Bell ja KFC vallutavad üha suuremat osa maailmast. USA-s on nende laiem mõju aga taandumas – ameriklastele meeldivad rohkem näiteks In-N-Out Burger, Chipotle Mexican Grill ja Chick-fil-A, teatab tarbijate eelistuste raport USA-s.
Uuring, mis avaldati kolmapäeval, järjestas erinevad kiirtoiduketid toidu kvaliteedi, hinna ja teeninduse alusel.
Parim hamburgerikett oli uuringu kohaselt In-N-Out-Burger, millele järgnesid The Habit Burger Grill ja Culver’s. McDonald’s on küll maailma suurim burgerikett, kuid uuringu kohaselt maitsevad nende burgerid võrreldes teistega halvasti – lausa 20 ettevõttes on tarbijate hinnangul burgerid paremad.
Meediaväljaandes CNBC on ka küsitlus pealkirjaga „millised burgerid on USA-s kõige halvemad?“ Hetkel on 12 575 vastanust 52 protsenti nimetanud McDonald’sit kui kõige halvemate burgerite pakkujat.
Rubio’s Fresh Mexican Grill on parim Mehhiko toitude hulgas, millele järgneb Chipotle. Chich-fil-A oli parim kanatoitusid pakkuv kiirtoidukett.
Uuringud kattuvad järjest enam ka müügitulemustega. Kiirtoiduketid on surve all, sest noorem´´ põlvkond nõuab järjest värskemat ja tervislikumat toitu.
„Järjest rohkem on ameeriklasi, kes madala hinna kõrval tahavad ka head kvaliteeti,“ ütles uuringute projektijuht Tod Marks CNBC-le.