Milline on keskmine miljardär?

Ken Rohelaan 09. juuli 2014, 17:58

Miljardärid on väga otsusekindlad, intelligentsed ja teenusele orienteeritud, selgub Ledbury Researchi uuringust.

Uuringu põhjal usaldavad miljardärid endi ideid ning otsustusvõimet. Mida rohkem on nende ideed n-ö suures plaanis ja tulemuspõhised, seda enam on nad avatud nõuannetele ja veenmisele.

Miljardärid on edu saavutanud tavaliselt ainulaadse ideega või on nad olnud seotud kellegagi, kellel on olnud selline idee. Nad on väga keskendunud detailidele, suudavad kiiresti omandada informatsiooni ja kergelt õppida vigadest.

Miljardärid otsivad erakordset ja nende jaoks kohaldatud teenust. Nad tahavad, et teenusepakkujad pingutaksid nende nimel rohkem kui vaja.

Vanus määrab. Üldistusena võib öelda, et nooremad miljardärid kulutavad ning vanemad säilitavad raha. Vanemad on eluaeg ehitanud oma jõukust ja muretsevad selle pärandamise pärast. Peale jõukuse soovivad nad säilitada oma hoiakuid ja väärtusi. Väärtuste säilitamine on eriti oluline Hiinas.

Nooremad miljardärid keskenduvad rohkem oma jõukuse nautimisele, mida võib tihti täheldada Venemaal. Lähis-Idas, kus on enamasti hierarhilised pered, peavad kõrge väärtusega ostud saama tihti kõige vanema ja auväärsema isiku heakskiidu.

Uuringu põhjal oli 2011. aasta seisuga miljardäride keskmine vanus Venemaal 49 aastat, Hiinas 50 aastat, Lähis-Idas 61 aastat ja USAs 66 aastat.

Impulsiivsed uusrikkad. Lühemat aega jõukust nautinud rikkurid on tavaliselt impulsiivsemad, kuid aja möödudes muutuvad läbinägelikumaks. Kauem jõukust nautinutel asendub soov sõpradele ja kaaslastele muljet avaldada isiklike valikutega.

Uuema põlvkonna miljardärid on rohkem rahvusvahelise/ lääne mõjutustega, mis avaldub kulutamises, lukskaupades ja üldises elustiilis. Nad eelistavad näiteks kohtuda vähem ametlikumana tunduva kohvilaua taga kui suure koosolekulaua ümber.

Hiina miljardärid on kõige vähem rahvusvaheliste mõjutustega, kuna maailmakodaniku staatus on praegu Hiinas vähem oluline. Samas võib see lähiajal muutuda. Paljud teise põlvkonna jõukad, kes on enamasti rikkuse pärinud, on saanud rahvusvahelise hariduse ning kasvanud üles USAs või Suurbritannias. mis on paratamatult mõjutanud ka nende hoiakuid ja elustiili.

Ledbury Research uuris 250 miljardäri Hiinas, Lähis-Idas ja Venemaal, kogudes demograafilisi andmeid soo, vanuse, jõukuse päritolu, jõukuse muutumise ja jõukuse loomise valdkondade kohta. Samuti analüüsiti jõukate elustiili, huvisid ja hobisid.

Uuringus kasutati 25 intervjuud miljardäride nõustajate ja varustajatega, kes tulid kümnest sektorist nagu näiteks oksjonimajad, pangandus, ärilennukid, mood, hotellid ja jahid. Intervjuudes uuriti miljardäride isikuomadusi, kaaskonda, luksuse määratlust, ostukäitumist, elustiili ja reisimisharjumusi.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
21. July 2014, 08:09
Otsi:

Ava täpsem otsing