Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Millises tehnoloogiafirmas on kõige atraktiivsemad töötajad?
Amazon võib küll Google’ile nutitelefonide turul alla jääda, kuid võidab Google’t vähemalt ühes kategoorias. Selleks on töötajate atraktiivsus.
Sotsiaalmeedia äpp Hinge, mis sobitab omavahel noori professionaale, näitab, et Amazoni töötajad on rohkem nõutud kui näiteks Google töötajad. Hinge keskmisega võrreldes avaldati profiili vaatamisel huvi 14 protsendil enam juhtudest. Google profiilid olid Hinge keskmisest 7 protsenti populaarsemad.
Samuti jälgis Hinge ka teiste ettevõtete töötajate populaarsust, nagu näiteks Apple, Facebook ja Microsoft. Tuli välja, et kõige vähem atraktiivsemad töötajad on Apple’s. Apple töötajate vastu tunti huvi keskmisest 0,2 protsenti vähem.
Sotsiaalmeedia äppi Hinge debüüt oli eelmine aasta. Praeguseks on Hinge teatanud, et huvi üksteise vastu on avaldanud juba üle 3 miljoni inimese. Peamiselt erineb Hinge teistest kohtingu-äppidest nagu Tinder ja OkCupid selle poolest, et paneb rohkem rõhku karjäärile ja töökogemusele.
Äpp laeb Facebookist alla inimese töökoha ning reastab need tähtsamate andmete kõrvale nagu nimi ja vanus. Teatud algoritmi kasutamine, mis ühendab inimesi vaid teatud juhtudel ja ühiste sõprade kaudu, on aidanud Hingel luua kasutajate baasi, kellest 99 protsenti on kõrgharidusega spetsialistid.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.