Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lennukatastroofi süüdlased leidmata

    USA ja Ukraina võimud peavad Malaysia Airlines'i reisilennuki katastroofi põhjuseks allatulistamist.

    Ukraina siseministeeriumi nõunik Anton Gerašenko ütles oma Facebooki seinal, et lennuki tulistasid alla separatistid, kes kasutasid selleks Buk raketisüsteemi. Nõuniku väidet kinnitas ka president Petro Porošenko, kes kutsus katastroofi terrorismiaktiks. Ukraina süüdistusi eitavad separatistid süüdistavad lennuki allatulistamises hoopiski Ukraina valitsust.
    USA luureteenistuse sõnul kasutati lennuki allatulistamiseks maa-õhk tüüpi rakette. Asepresident Joe Biden ütles, et tegu ei olnud kindlasti õnnetusjuhtumiga ja Ühendriigid saadavad Ukrainasse olukorda uurima oma parimad eksperdid, samuti nõuatakse katastroofi tõttu Ida-Ukrainasse vaherahu.
    Reaktsioone on tulnud ka mujalt maailmast. AFP teatel kutsusid britid kokku ÜRO julgeolekunõukogu. NATO peasekretär Andres Fogh Rasmussen avaldas katastroofi ohvrite peredele kaastunnet ja kutsus üles rahvusvahelisele uurimisele. Kaastunnet avaldasid ka mitmed riigipead. Venemaa president Vladimir Putin ütles, et süüdi on see, kelle territooriumil sündmus aset leidis. Ühtlasi lubas ta abi katastroofi uurimisel.
    Ukraina luureteenistus SBU väljastas ka separatistide vahelised telefonikõned, kus räägitakse lennuki allatulistamisest. Kõnes kinnitab üks mees teisele, et tegu oli reisilennukiga ja hukkunud on tsiviilisikud. Ühe separatisti küsimusele, et mida teeb reisilennuk Ukraina territooriumil, kõlab tema ülemuselt vastus: „See tähendab, et nad transpordivad spioone, mõistad? Nad ei tohiks siin lennata, käimas on sõda.“
    Separatiste ei aita samuti nende enda kahtlane tegevus ja jälgede segamine. 29. juunil kirjutati Donetski Rahvavabariigi Twitteri kontole praeguseks kustutatud postitus, kus uhkeldati Buk-rakettide saamise üle. Uudis ilmus samal päeval ka Venemaa meedias. Kadunud on ka eilne postitus rahvavabariigi juhi Igor Ivanovitši ehk „Strelkovi“ sotsiaalmeedia lehelt, kus ta kinnitab lennuki allatulistamist. Seal seisab, et tegu oli hoopiski Ukraina valitsusvägede kargolennukiga.
    Vene meedia väitel leidsid separatistid ka lennuki musta kasti, mis anti üle Venemaa võimudele. Must kast on hetkel teel Moskvasse, teatas Interfax eile.
    Alla kukkunud lennuki Boeing 777-200ER pardal oli Malaysia Airlines'i teadete põhjal 298 reisijat. Ühtegi ellujääjat hetkel leitud pole. Lennuki pardal oli Hollandi, Malaisia, Indoneesia, Inglismaa, Belgia, Kanada, Filipiinide ja Saksamaa kodanikke.
  • Hetkel kuum
Seotud lood
Kõik seotud lood

Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.