Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti Meedia annab vastulöögi

    Hilissügisel hakkab Ekspress Grupi poolt ajakirjade turust eemale puksitud Eesti Meedia välja andma ajakirja Hello!.

    “Konkurents peab ikka turul olema,” ütles Eesti Meedia kontserni kuuluva Postimehe ASi juhatuse esimees ja vastutav väljaandja Mart Luik. Tema  sõnul poleks nad astunud sammu hakata välja andma ajakirja Hello!, kui nad ei näeks selles perspektiivi.
    Luik tõdeb, et uus ajakiri võib tihendada turul konkurentsi. “Lugejad ja tellijad hääletavad oma rahakotiga,” lausus Luik konkurentsi kohta.
    Ideid uute väljaannete kohta on Luige sõnul ka tulevikuks, kuid nendest on veel vara rääkida. Praegu tegeletakse projektidega, mis on ära otsustanud ning mis käivitatud, lisas Luik.
    Luik ütles, et tema pole kunagi olnud nõus väitega, et Eestis on tihe valik ajakirju. Nimetusi on küll palju, kuid vaadates näiteks kuukirjade segmenti, leiab sealt kitsa niši ja suhteliselt väikese tiraažiga väljaandeid, täpsustas Luik. Tema sõnul ongi sellise meedialiigi spetsiifika see, et leidub väga palju pakkumisi, mistõttu on võimalik valida oma huvidest ja rahakotist lähtuvalt.
    Ajakirjade Imeline Teadus, Imeline Ajalugu ja Sensa vastutav väljaandja Rait Väät arvas, et ajakirja Hello! tulek Eesti turule pakub nii mõnelegi väljaandele konkurentsi.
    Algab võitlus. Väädi sõnul on uue ajakirja ilmumine kindlasti huvitav samm, sest omavahel konkureerivatele väljaannetele Kroonika, Naised ja Naisteleht lisandub veel üks ajakiri. “Arvatavasti on näha suuri turunduskampaaniaid, arvatavasti suurenevad investeeringud marketingi ja müüki,” ütles Väät, kelle arvates tekib nüüd ajakirjandusmaasikul väike elavnemine ja võitlus.
    “Ma arvan, et see on hästi loogiline samm, sest Ajakirjade Kirjastus läks Ekspress Grupi omandisse ja Eesti Meedia saab nüüd hakata tegema konkureerivaid väljaandeid,” põhjendas Väät.
    Kõige ohustatumalt peaks Väädi arvates end tundma Kroonika. Väät arvab, et uus aja­kiri võtab kindlasti tükikese konkurentidest ning arvatavasti paneb see lugema ja tellima ka sellised inimesed, kes seni pole ühtegi neist väljaannetest (Kroonika, Naised, Naisteleht – toim) tellinud.
    “Reklaamiturul on muidugi raske,” ütles Väät, kelle arvates pingestab uue ajakirja tulek turgu ja tõenäoliselt saab näha hinnasurvet. Tõenäoliselt pakub uus väljaanne end atraktiivsete hindadega, lisas ta.
     
    Mis on mis
    Ajakiri Hello!
    Annab välja AS Postimees, mille juhatuse esimees ja vastutav väljaandja on Mart Luik.Peatoimetaja on Heili Klandorf, kes on varem töötanud Kanal2 avalike suhete juhina.Ajakiri alustas ilmumist 1944. aastal Hispaanias nime all Hola! 1988. aastast ilmub ajakirja Suurbritannia versioon Hello!
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Kui “info ei liigu” ehk miks õppida juhina arenemiseks kommunikatsiooni
“Info ei liigu!” Kõik juhid on seda etteheidet kuulnud, see kõlab refräänina igas organisatsioonis. Juhina oli selle kuulmine frustreeriv, kommunikatsiooniteadlasena pakub see samas ka natuke nalja. Mis asi on info? Nähtavasti see, mis kunagi piisavalt ei liigu.
“Info ei liigu!” Kõik juhid on seda etteheidet kuulnud, see kõlab refräänina igas organisatsioonis. Juhina oli selle kuulmine frustreeriv, kommunikatsiooniteadlasena pakub see samas ka natuke nalja. Mis asi on info? Nähtavasti see, mis kunagi piisavalt ei liigu.