Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kasumlik kaupmees pakub sujuvat teenindust
Kui kaupmees ei suuda teenindust sujuvamaks muuta, siis ei suuda ta ka kasumit teenida, ütles kaubandustehnoloogia ettevõtte PSI Group ASA peadirektor Jorgen Waaler.
Teeninduse sujuvaks muutmiseks on mitmeid tehnoloogilisi lahendusi, lisas ta.
Waaleri sõnul lähtuvad nemad eelkõige kolmest valdkonna trendist: kuidas klient teeb ostu, kuidas klient maksab ning kuidas ta soovib saada premeeritud ehk lojaalsusprogramm.
Äripäeva kaubandusjuhtide teemaveebile kaubandus.ee antud intervjuus ütles Waaler, et Baltikumi ettevõtted võiksid rohkem kasutusele võtta sularahasüsteemi (cash Management), kus kassadapidaja ei puutu reaalselt rahaga kokku. „Süsteemi pluss on see, et see aitab ettevõttel hoida kokku raha lugemiseks kuluvat aega,“ rääkis ta.
Loe pikemalt kaubandus.ee-st, milliseid tehnoloogilisi soovitusi Waaler veel jagas, milline näeb välja kaubandus 10 aasta pärast ning mis seos on PSI Groupil Eestiga?
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.