Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ettevõtluskonkurss kui turundus
Kontaktide leidmine uutel turgudel on eksportijale väga keerukas ja aeganõudev protsess ning loomulikult on igasugune heas mõttes “pildil olemine” seejuures väga oluline.
Üks paremaid väljundeid turunduses on ettevõtluskonkurssidel osalemine. Sealne tunnustus ettevõtjale leiab suurt kajastamist.
Meie ettevõttele on ettevõtluskonkursid olulised ka seepärast, et panustame tootearendusele ja innovatiivsusele. Seega on väljund konkursside kaudu teatud mõttes parim suunanäitaja, sest innovatiivsust hinnatakse konkurssidel kõrgelt, eriti välismaal. See aitab ühtlasi viia sõnumit uute, keskkonnasäästlikumate, turvalisemate ja efektiivsemate lahenduste kohta paremini nii meie klientide kui ka lõpptarbijateni.
Konkursid aitavad tekitada nõudlust meie toodete järele.
Nii Eestis kui ka välismaal. Oleme osalenud ettevõtluskonkurssidel nii Eestis kui välismaal – kas siis sellepärast, et oleme seal riigis juba esindatud või tahame esindatud saada.
Eestiski on ettevõtluskonkursid hoo sisse saanud. Neid ei ole vähe, aga kindlasti on arenguruumi nende korralduses, valdkondade valimises jne.
Konkursil pälvitud tunnustust kui sellist on raske hinnata. See on hindamatu väärtus, mis võib ühelt poolt olla ettevõttele esimene vundamendikivi majaehitusel, kuid teisalt kroonijuveel kogu ettevõtte tegevuses.