Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hea koduleht püüab Aasia turiste

    Analüütik Cees Bosselaar soovitab reisikorraldajatele aktiivsust ka sotsiaalmeedias.Foto: Andras Kralla

    Aasia turist tahab reisikorraldajatelt emakeelset kodulehte ja lihtsat reisibroneerimise võimalust veebis, ütles analüütik Cees Bosselaar.

    Uuringufirma PhoCusWright analüütik Cees Bosselaar märkis, et Aasia turisti püüdmiseks peavad reisibürood tõsisemalt mõtlema online-müügi võimalustele. „Kui sa tahad olla Jaapanis ja Hiinas edukas, peab sul kõigepealt olema tõlgitud koduleht. Hädavajalik on ka olla aktiivne sotsiaalmeedias,“ ütles Bosselaar. Näiteks on tema sõnul koguni 70% reisijatest inspireeritud enda sõprade reisi-postitustest.„Online-turg kasvab kaks-kolm korda kiiremini kui tavaline,“ ütles Bosselaar. Tema sõnul on see selge märk, et iga reisikorraldaja peaks keskenduma lihtsate online-broneeringu võimaluste pakkumisele. „On kaks võimalust olla edukas: kas püüda varastada kellegi teise turgu või liikuda valdkonna peale, mis kasvab enim,“ märkis ta.Bosselaari sõnul kasutab üha enam Hiina turiste reisimisel nutitelefone, mistõttu peaksid kõik reisikorraldajad regulaarselt jälgima, et nende koduleht erinevates tehnoloogiavidinates korralikult töötaksid. Kui kodulehed ei tööta korrapäraselt nutitelefonis või tahvelarvutis, siis kaotab ettevõte ka oma kliente.Bosselaar lisas, et hiinlased soovivad üha enam reisida - vähemalt pool rahvastikust on välismaale reisinud. Kusjuures koguni 62% neist, kes on senimaani reisinud vaid riigisiseselt, soovivad järgmise kolme aasta jooksul ka välismaale sõita. „See on ju meeletu turg,“ ütles Bosselaar. Ta lisas, et 43% hiina turistidest soovib külastada just Euroopat. Bosselaari sõnul polegi hiinlaste jaoks niivõrd oluline, kas nad reisivad just Prantsusmaale, Inglismaale või mõnda muusse Euroopa riiki – nende jaoks on kogu Euroopa justkui elustiil, mida tuleb külastada. Eesti ülesanne on vaid teiste riikidega konkureerida ja end teha Aasia turistidele võimalikult atraktiivseks ja lihtsasti külastatavaks.Tallink Grupi juhatuse liige Peter Roose lisas, et Aasia turistide püüdmisel tuleb olla kannatlik. „See on pikaajaline protsess,“ märkis ta. Jaapani ja Hiina turistid on aga turg, mille poole püüelda. Roose nõustus Bosselaariga, et sotsiaalmeedial ja sõprade soovitustel on iga riigi ja ettevõtte tutvustamise juures oluline roll. Seetõttu teeb Tallink palju koostööd blogijatega. „Kui on usaldusväärne inimene ja ta kirjutab meist positiivselt, siis on sellel väga suur mõju,“ rääkis Roose. Näiteks on tema sõnul 83% online-müükidest saanud mõjutuse just sotsiaalmeedia kaudu.Peale blogijate on Tallink turundustööd teinud ka Aasia kohalike veebilehte kaudu, näiteks Hiina Youtube'i Youku kaudu. Kõige olulisem on aga pakkuda klientidele võimalikult lihtsat broneerimisvõimalust, samuti tutvustada põhjalikult Eestit sihtriigina.Roose sõnul püüab Tallink kasutada ära ka Soomet külastavaid turiste, pakkudes neile päevakruiise ja kasutades ära head laevaühendust Helsingiga.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Investeerimine ja surm: pärandamise maksunüanssidest välismaa kinnisvara konksudeni Kahjumliku investeeringu pealt tuleb maksta tulumaksu
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.