Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    10 nippi toiduäri turundamiseks

    Inimesed jagavad sotsiaalmeedias meelsasti fotosid toidust, mida nad restoranis-kohvikus söövad. Selle tegijaid, aga ka kriitikuid, tasub toidukohal selle eest premeerida.Foto: Lenovo

    Sotsiaalmeedia pakub toitlustusäri turundamiseks ja klientide meelitamiseks ohtralt võimalusi.

    Paljud tegevused raha ei küsi, kuid väikese summaga saab oma firmat oluliselt suurema inimeste hulgani viia, selgitab Goal Marketing loovjuht Marko Saue 4. novembril ilmuvas Äripäeva toidumessi Foodfest kokku võtvas erilehes.
    Kuidas sotsiaalmeedia abiga rohkem müüa?
    1. Mis nägu su firma sotsiaalmeedias on?Inimesed check'ivad end söögikohtades sisse, laevad üles pilte toidust ja annavad koha kohta tagasisidet. Vaata üle, milline pilt sinust avaneb, jälgi tagasisidet ja lae ise üles professionaalsed fotod oma toitudest. Uuri kindlasti ka mitmendana sa otsingus välja tuled ja kas äkki tasuks tasuliselt Foursquare'is enda toitlustusettevõte esimeseks tõsta.
    2. Premeeri kundet.Premeeri sisse registreerimisi ja tagasisidet. Nii Tripadvisoril, Facebookil kui ka Foursquare'il on uste ja akende peale käivad kleepsud ja lauarääkijad, mis kutsuvad üles sisse registreerima ja sellega näiteks tasuta kohvi, kooki või hinnasoodustust saama. 
    3. Pildid olgu söödavad.Tee oma menüü võimalikult visuaalseks. Pilt tekitab isu, mitte tekstiline kirjeldus. Kvaliteetsed professionaalsed fotod kõikidest toitudest nii veebi, kui Facebooki. Facebookis võimalik veel erinevate menüügruppide kohta erinevad galeriid luua: eelroad, supid, pearoad, magustoidud jne.
    4. Jaga sotsiaalmeedias päevapakkumist. Lihtne pilt, kas või telefoniga. Iga päev kindlal kellaajal, väike üleskutse ja hind juurde ja ongi fännidel hea põhjus teile lõunale tulla. Kui päevapakkumist pole, siis võta lihtsalt oma menüüst iga päev üks roog, millest tee "tänane lõunasoovitus".
    5. Korralda ja kutsu külalisi. Loo Facebooki oma tulevaste sündmuste kalender, et kui keegi jõuab su lehele ühe konkreetse peo või kontserdi pärast, siis saab ühtlasi näha ka kõiki teisi. Illustreeri üks sündmuse leht ilusa illustreeriva fotoga ja kutsu kirjeldustekstis osalejad üles ka oma sõpru kutsuma. Toeta sündmust Facebooki event response banneriga.
    6. Pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna.Pärast sündmust postita peo alal tehtud fotod Facebooki. Inimesed, kes peol olid ja märkasid, et pildistatakse, tulevad Facebookilehele neid pilte järgmistel päevadel otsima ja kui leiavad, siis jagavad ka enda seinale ja tag'ivad end piltide külge.
    7. Kirjuta oma kundedele.Igal ettevõttel on omanäoline lähenemine sotsiaalmeedias loodavale sisule ja suhtlusele fännidega. Jaga oma fännidega aktuaalset ja olulist infot, tee nalja, vabanda, kui vaja ja näita end erinevatest külgedest. Heaks sisuks on fotod ja videod, mis teid, teie kokkasid ja roogasid tutvustavad.
    8. Mängud meelitavad.Facebookis saab lihtsalt teha väikseid aktiveerimis- ja fännikogumismänge. Lae üles pilt ühest ahvatlevast roast, palu fänniks hakata, postitust jagada, mingile küsimusele vastata ja loosi see kõigi vastajate vahel välja. Kasuks tuleb kindlasti ka sellise loosimängu nii-öelda upitamine ehk tasuline leviku toetamine ehk boost. Viimast ei saa teha pildiga, millel on teksti rohkem kui 20%. Lisaks proovi ka erinevaid postitusi, mis tooksid inimesed internetist füüsiliselt sinu juurde kohale. Anna selleks põhjuseid - näiteks täna šokolaadikoogi ostjatele tasuta piimakohv või ütle ettekandjale parool "saladus" ja saad 10% arvest soodustust jne. 
    9. Kasuta Facebooki tasulisi reklaamivõimalusi. Bänneritega võid saada endale lihtsalt fänne juurde, sündmusele registreerujaid, veebi külastusi jne. Boost ehk nii-öelda upitamine aga viib sinu postituse, mis tavaliselt jõuab vaid mõne saja või mõne tuhande inimeseni, ühe päevaga kasvõi 100 000 Facebooki kasutajani. Uuri lähemalt: http://on.fb.me/1qv1HDO ja http://on.fb.me/1a5He09.
    10. Kasuta Facebooki remarketingi võimalusi. Facebookis saab reklaami näidata ka näiteks ainult neile, kes on sinu veebilehte külastanud viimase kuu jooksul. Need inimesed on juba sinu ettevõttega tuttavad, ise mingil põhjusel sinu veebi sattunud ja kui neile meeldetuletavat reklaami Facebookis otsa näidata, on oluliselt suurem võimalus, et neist saavad kliendid, kui näiteks võõraste inimeste puhul. Samuti on võimalik oma klientide maililistis olevatele inimestele näidata Facebookis reklaami. Uuri lähemalt: http://on.fb.me/1aSDmji
    Allikas: Marko Saue, Goal Marketing OÜ loovjuht
  • Hetkel kuum
Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Balti turgudel oli taas punane päev
Kesknädala tõus Balti aktsiaturgudel jäi üürikeseks – neljapäeval jätkasid kõigi kolme Balti börsi indeksid langust, vedades miinusesse ka koondindeksi.
Kesknädala tõus Balti aktsiaturgudel jäi üürikeseks – neljapäeval jätkasid kõigi kolme Balti börsi indeksid langust, vedades miinusesse ka koondindeksi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Raadiohommikus: seentest elektriautode suuromanikuni Jäta oma küsimus hommikuprogrammi külalistele
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Pangad ootavad allkirja: BaltCapist varastatud miljonitele koidab kokkulepe
Eesti pankade pensionifondid tahavad lähinädalatel BaltCapiga varastatud kümnete miljonite hüvitamises kokkuleppele jõuda.
Eesti pankade pensionifondid tahavad lähinädalatel BaltCapiga varastatud kümnete miljonite hüvitamises kokkuleppele jõuda.