Teisipäev 6. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Arengukoostöö Ümarlaud mõistab Sangari reklaami hukka

14. november 2014, 16:20
Lapstööjõud Indias
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20141114/NEWS/141119736/AR/0/AR-141119736.jpg

Arengukoostöö Ümarlaud mõistab oma kodulehel Sangari reklaamikampaania „Aegadest, mil lapstööjõud polnud kurb asi“ hukka.

Sangar reklaamib oma särki Optimist lausega „Aegadest, kui lapstööjõud polnud kurb asi“. Ettevõtte turundusjuhi Raul Saksa sõnul oli tegu irooniaga ja halvamaiguline sõnum on kontekstist välja kistud.

Arengukoostöö Ümarlaud (AKÜ) teatas oma kodulehel, et pole olemas aega või riigikorda, kus lapstööjõud oleks kiiduväärt. AKÜ poliitikaekspert Anna Karolin märkis, et lapstööjõu mõiste on selge – see on töö, mis takistab tõsiselt laste kehalist, sotsiaalset ja vaimset arengut.  

AKÜ teatel teeb Sangari lapstööjõu üle nostalgitseva kampaania küsitavaks ka see, et särgi materjali taga olev tööstus kasutab sageli lapstööjõudu. Karolini sõnul saab igaüks ise otsustada, kas Sangari romantiline idee lapstööjõust läheb tema väärtustega kokku. Vaatamata sellele, et Sangar ostab kanga Euroopa vahendajatelt, ei ole Karolini ütlust mööda neil orgaanilise puuvilla või õiglase kaubanduse sertifikaati. „See jätab meid kindluseta, et puuvill pole kasvatatud laste tervise ega õiguste arvel,“ märkis ta.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
14. November 2014, 16:20
Otsi:

Ava täpsem otsing