Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Best Buy tegi Amazonile ära
Võitlusest e-kaubandushiiu Amazoniga on Best Buy saavutanud järjekordse võidu.
Jaemüüja teatas neljapäeval, et ameeriklastest tarbijad on aktiivsemaks muutunud ning võrreldes eelmise aastaga kahekordistus nende kolmanda kvartali kasum.
Best Buy tulemused on ettevõtte jaoks erilised, sest viimastel aastatel on Best Buy langenud niinimetatud showroom efekti ohvriks. See tähendab, et inimesed külastavad kauplust, et neid eraldi seal kontrollimas käia ning hiljem Amazoni suguses veebipoes ost ära teha.
Best Buy aktsia hüppas pärast turu avanemist 8 protsenti. Sel aastal tegi aktsia tugeva languse, sest investoritele ei meeldinud ettevõtte plaanide drastiline muutus. Sellest alates on aktsia uuesti tõusma hakanud. Paar protsenti veel ning ettevõtte väärtus on vanal tasemel tagasi.
Seda võiks aga võrrelda Amazoni aktsiaga, mis on sellel aastal langenud praktiliselt 20 protsenti. Ettevõte on saanud kahjumeid ning investorid on mures, et Amazoni suured investeeringud ei ole kasumlikud.
Tarbijad siiski ei lähe arvuti tagant tagasi kauplustesse. Pigem on Best Buy teinud internetis paremat tööd kui Amazon. Eelmisel kvartalil tõusis Best Buy internetimüük 22 protsenti.