Kokkuvõtete aeg: milline oli Äripäeva aasta?

26. detsember 2014, 12:00
Investor Toomas jätkab investeerimist börsil.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20141226/NEWS/141229966/AR/0/AR-141229966.jpg

Millised on Äripäeva osakondade tänavused saavutused ja tuleva aasta plaanid?

2014. aasta kõige märkimisväärsem Äripäeva uuendus oli vaieldamatult 1. oktoobril käivitunud uus aripaev.ee veebikeskkond.
“Uuenenud aripaev.ee veebikujundus on varasemast ilusam ja kaasaegsem ning lubab teha senisest paremaid graafikuid. Uues toimetamisplatvormis muutus ka palju sellist, mida lugeja ei näe,” selgitas Äripäeva veebi sisujuht Kristi Malmberg.
Tema sõnul on veebi sisu senisest paremini kättesaadav ning samuti pakub uus platvorm paremaid võimalusi end otsimootorites nähtavamaks teha.

Kommenteerijalt oodatakse sisukaid mõtteid. Uuele veebile on pandud palju ootusi – see peaks kasvatama lugejate arvu, olema senisest mugavam ja parem lugeda ning tooma uued võimalused ka reklaamikliendile.
Veebiuuendusega käis kaasas veel üks muudatus – kommenteerimiseks tuleb registreerida oma e-posti aadress. Teiste lugejate silmis on endiselt võimalik anonüümselt kommentaare lisada, kuid Äripäevale jääb võimalus sind tuvastada, selgitas Malmberg.
“Kommentaaride arv aripaev.ee-s ei ole kunagi näidanud meie lugejate arvu. Vaatasime varasemaid kommentaare ja mõtlesime, et miks peaks seda valdavalt sisutühja juttu, mis mitte midagi juurde ei anna, säilitama.”
Eeldused, et registreerimine distsiplineerib kommenteerijaid ning alguses tuleb arvestada ka kommentaaride arvu langusega, said mõlemad kinnitust. Siiski on näha, et inimesed on mõne kuuga uue süsteemi omaks võtnud ja oma arvamuse avaldajaid lugude juures tuleb järjest juurde.
Äripäeva uus veeb koos täiesti uue toimetamisplatvormiga läks Äripäeva veebiarenduste juhi Kerttu Metsari sõnul maksma umbes 130 000 eurot ning kommenteerimiseks vajalik sisselogimissüsteem 50 000 eurot.

Äripäeva konverentside osakond laienes. Äripäeva selle aasta suur tehing oli kindlasti ka Pärnu Konverentside ostmine. “Konverentsid on praegu maailma mõistes megatrend, millega tegeleb enamik maailma meediakontserne,” ütles Äripäeva arendusjuht Mari Kõlli. Ajal, mil inimesed veedavad üha enam aega internetis ja sotsiaalvõrgustikes, pakuvad konverentsid võimalust vahetuks suhtluseks.
“Äripäevale on konverentside korraldamine äriliselt oluline, kuna tegemist on praegu kõige kiiremini kasvava äriga.” Kahekümneaastase kaubamärgiga Pärnu Konverentse nimetas Kõlli arendavaks investeeringuks, mille nimi jääb kasutusele ka edaspidi. Ühinemine tähendas eelkõige just Äripäeva konverentsiosakonna ja Pärnu Konverentside korraldusmeeskondade ühinemist.

Mis tehtud, mis teoksil?

BÖRSIINFO
Investor Toomase rubriik saab lehes uue kuue 2015. aasta esimestel kuudel.
Tegu on väljamõeldud väikeinvestoriga, kes tegutseb päris rahaga. Uuel aastal saab ta ka päris oma ploki aripaev.ee veebi esilehele, kus näeb ülevaadet tema tehingutest.
Toomase blogi hakkab edastama uudiseid ettevõttest, millesse ta on raha paigutanud.

DELOVõJE VEDOMOSTI
Kaks nädalat enne aasta lõppu nägi ilmavalgust Delovõje Vedo­mosti uuenenud veebilehekülg dv.ee.

INFOPANK
Äripäeva Infopank (mille juured ulatuvad 22 aasta tagusesse aega, kui alustati Äripäeva TOP 100 edukate ettevõtete edetabeliga) tuli selle aasta suvel välja B2B müügiliidrite iseteenindusliku veebikeskkonnaga www.turundusnimekirjad.ee. Järgmise aasta esimesel poolaastal valmib infopanga Agent uus ja värske versioon. Üllatusi on plaanis veelgi.

KONVERENTSID
Äripäev ostis tänavu ära konverentsikorraldaja Pärnu Konverentsid. Pärnu Konverentside kaubamärgi all toimub järgmisel aastal vähemalt seitse konverentsi, millest oodatakse osa võtma ligi 2000 osalejat.
Äripäeva korraldatavatele konverentsidele oodatakse lisaks veel umbes 10 000 osalejat. 2015. aastal Äripäevas korraldatavate konverentside, seminaride ja koolituste käibeks oodatakse ligi 3 mln eurot.
Äripäeva tuntuimad konverentsid on Äriplaan, Gaselli Kongress, Best Marketing turunduskonverents Password ja Pärnu Konverentside kaubamärgi all tuleb mais 20. Pärnu Juhtimiskonverents.

MEDITSIINIUUDISED
Terviseuudised ja Meditsiiniuudised suundusid sotsiaalmeediasse, avades kumbki omanimelise lehekülje Facebookis, kus oodatakse huvilisi erinevatel teemadel kaasa mõtlema ja arutlema.
Jaanuaris esitleb Meditsiiniuudiste põhiline kaubamärk, sama nime kandev arstide-apteekrite ajaleht uut välimust. Edaspidi saab Meditsiiniuudiseid lugeda läikpaberile trükituna ja ka veidi muutunud gabariitides.

TEABEKIRJASTUS
Novembris avanes Äripäeva teabekirjastusel uus kiire otsimootor ning nutiseadmetele kohan­duv uus veeb (kasiraamat.ee), muutudes kasutajale senisest veelgi tõhusamaks töövahendiks.
Samas kuus ilmus kirjastusel ka “Ekspordi käsiraamat”, mis annab juhtnööre ja teadmisi välisturule sisenemiseks ja seal tegutsemiseks.

TEEMAVEEBID
Äripäeva alla kuuluvad 12 teemaveebi (haldus, ehitus, logistika, tööstus, raamatupidaja, sekretär, best-marketing, bestsales, põllumajandus, kaubandus, IT, meditsiin) lähevad järgmise aasta jooksul üle uuele veebiplatvormile.
Iga teemaveeb saab just temale omase disaini ja elemendid, et olla senisest veelgi huvitavam ja mugavam. Teemaveebide eesmärk on olla portaaliks oma valdkonna kogukonnale, pakkudes uudiseid, infot sündmuste, koolituste ja käsiraamatute kohta. 12 uue teemaveebi ehitamine, kujundus ning uus toimetamisplatvorm läheb maksma umbes 130 000 eurot.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
26. December 2014, 12:08
Otsi:

Ava täpsem otsing