Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Äripäev ostis veel ühe konverentsifirma
Illimar Paul ja Igor RõtovFoto: Raul Mee
Täna liitusid meediaettevõtte Äripäev konverentsiportfelliga Eesti suurimad logistikakonverentsid.
Äripäev omandas tehinguga ladustamise ja laotehnoloogiate aastakonverentsi Laoseis ning Logistika- ja Ostujuhtimise Aastakonverentsi.
Koos Logistika aastakonverentsiga võtab Äripäev üle ka sektori hinnatuima konkursi Aasta Logistikategu korraldamise ja silmapaistvate logistikategude auhindamise.
Konverentsid müünud OÜ Sensei omanik Illimar Paul jätkab programmijuhina koostöös Äripäeva ja teemaveebiga logistikauudised.ee.
"Sensei konverentside liitumine Äripäevaga loob eeldused valdkonna edasiseks arenguks," sõnas Äripäeva peadirektor Igor Rõtov, kelle hinnangul konverentsikorralduse koondumine on loomulik.
"Konverentsiturul edukaks tegutsemiseks on eelkõige oluline luua, hoida ja arendada järjepidevat kommunikatsiooni oma sihtrühmadega. Arvestades rohkete kanalite sünergiaga on Äripäev vaieldamatult liidripositsioonil," lisas Illimar Paul. "Kuna Sensei konverentsid sobivad ja täiendavad Äripäeva portfelli, jõudsime peale kolmeaastast edukat koostööd kokkuleppele jätkata edaspidi Äripäeva kaubamärgi all."
8000 klienti
Logistikauudised.ee koos Äripäevaga korraldavad 2015. aastal 6 konverentsi:
ladustamise aastakonverents Laoseis 2015 (25. veebruaril)
Pärnu Tarneahelakonverents 2015 „Edu valem“ (12.-13. märts)
Säästliku autopargi konverents (augustis)
Autovedajate aastakonverents (oktoobris)
Ostujuhtimise aastakonverents (oktoobris)
Logistika aastakonverents (novembris).
Äripäeva tiiva all tegutseb uudisteveeb logistikauudised.ee, Äripäeva Teabekirjastus annab välja Transpordi- ja Logistika Infolehte ning Logistika käsiraamatut.
Mullu liitusid Äripäevaga Pärnu Konverentsid. Äripäeva korraldatud üritustele on tänavu oodata üle 8000 osaleja. Megatrend maailmas näitab, et internetiajastul vajavad inimesed üha enam otsesuhtlust ning konverentsidel osalemine kasvab hooga ka Eestis.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.