Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uuring: Eesti pankades on parimad kontaktiloojad
Dive pankade teenindustaseme uuringust selgus, et Eesti pankade teenindajad on parimad kontakti loomisel.Foto: Andres Haabu
Uuringufirma Dive viis 2014. aasta lõpus pankade teenindustaseme kaardistamiseks taaskord läbi uuringu DiveTop3, kus selgus, et kõige kõrgemal tasemel on pankade teenindajatel kontakti loomine ning üldised suhtlemis- ja käitumisoskused.
Pankade teenindustaseme uuringusse oli kaasatud 6 panka – tähestiku järgi: Danske Bank, Krediidipank, LHV, Nordea, SEB ning Swedbank.
Loe Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee, milline pank oli parima teenindusega, millistes küsimustes jäid teenindajad nõrgaks ja mis olid nende tugevused.