• OMX Baltic−0,49%298,05
  • OMX Riga0,46%869,75
  • OMX Tallinn−0,01%1 961,04
  • OMX Vilnius−0,1%1 169,58
  • S&P 5000,58%5 560,83
  • DOW 300,75%40 527,62
  • Nasdaq 0,55%17 461,32
  • FTSE 1000,03%8 466,3
  • Nikkei 2250,57%36 045,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,15
  • OMX Baltic−0,49%298,05
  • OMX Riga0,46%869,75
  • OMX Tallinn−0,01%1 961,04
  • OMX Vilnius−0,1%1 169,58
  • S&P 5000,58%5 560,83
  • DOW 300,75%40 527,62
  • Nasdaq 0,55%17 461,32
  • FTSE 1000,03%8 466,3
  • Nikkei 2250,57%36 045,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,15
  • 13.02.15, 11:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kes väljub tunnelist võitjana?

Kuigi arvutuslikult kasvaks tänu Tallinna-Helsingi tunnelile Soome SKP eeluuringu järgi 1–3% ja Eesti oma vaid 0,5–1%, on mõnedel hinnangutel tunnelist siiski rohkem kasu Eestile kui Soomele.
Helsingi linnapea Jussi Pajunen ütleb, et kõige tähtsam on saada tunnelile ELi rahastus.
  • Helsingi linnapea Jussi Pajunen ütleb, et kõige tähtsam on saada tunnelile ELi rahastus.
  • Foto: Andras Kralla
"Ainus viis Eesti inimeste väljarände peatamiseks on see, et majandus kasvaks palju kiiremini, kui see praegu kasvab. Tunnel võiks olla Eestile see suur-suur visioon," ütles ettevõtja Joakim Helenius.
Helsingi aselinnapea Pekka Sauri aga loodab, et Tallinna-Helsingi tunnel peataks Soome muutumise eraldatud saareks Euroopa kauges ääres, kuhu kiirrongid Rootsist enam ei sõida.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele